Nak lebih jimat shopping online barangan Nestle? Aha .. tunggu jualan besar-besaran pada 11 November 2020 ini. Anda akan berkesempatan untuk membeli-belah barangan dan produk keluaran Nestle serendah Rm0.99 sahaja! Wahhh ... cukup murah kan? Potongan sehingga 90 peratus di seluruh store Nestle hanya di Lazada!

Diskaun sehingga 90 peratus memang gila. Jarang-jarang berlaku. Dengan adanya jualan besar-besaran 11.11 di Lazada, anda boleh shopping produk Nestle kegemaran anda pada harga jauh lebih murah di pasaran, malah anda berpeluang untuk membeli produk seperti Nestum, KitKat, Koko Crunch dan Susu Nestle Everyday serendah 99 sen sahaja!

Produk Nestle di Lazada Serendah RM0.99 di Jualan 11.11

Nestle Flash Sale 11 November Lazada

Tentu anda nak tahu, bagaimana caranya tidak ketinggalan mendapatkan promosi harga serendah RM0.99 ini dari Nestle di Lazada. Nak nikmati penjimatan hebat sempena 11.11 di Lazada tak?

Ok. Caranya cukup mudah. Pertama sekali, anda perlu ke stor rasmi Nestle di Lazada. Pilih barangan yang ada diiklankan untuk harga serendah RM0.99 di stor Nestle Lazada, masukkan pada shopping cart anda. Pastikan dah tersenarai ya ...

Flash Sale Nestle Lazada 11 November

Kemudian, pada tarikh 11.11, masuk ke shopping cart anda di Lazada, terus buat pembayaran untuk harga promosi Flash Sale yang ditawarkan. In Sha Allah, anda akan dapat harga termurah cuma RM0.99 sen. Oh ya, pastikan anda buat pembayaran pada waktu dan tarikh yang ditetapkan untuk Flash Sale tu ya.

Terus ke sini untuk beli-belah barangan Nestle pilihan anda - https://invol.co/cl1purb

Ni tips terpenting - Pilih produk Nestle yang mempunyai 'label' Flash Sale 11 Nov seperti saya tunjukkan di bawah ini:

Promosi 11.11 Nestle Lazada



Ok selain daripada jualan Flash Sale Nestle yang tawarkan barangan terpilih pada harga serendah RM0.99 sen sahaja, anda juga dapat berjimat lebih lagi dengan tawaran harga diskaun untuk produk Nestle yang lain seperti mee segera Maggie, Nescafe, Milo dan banyak lagi. Lihat pada label-label tawaran yang ada pada setiap produk di stor Nestle di Lazada.

Ada tawaran harga dengan potongan sehingga 90 peratus di seluruh stor Nestle di Lazada. Aha .. jadi, kena rajin window shopping dulu di Lazada, dan terus masukkan ke shopping cart anda. Jadi, apabila 11 November, boleh terus check-out untuk peroleh penjimatan.

Jualan Murah Nestle di Lazada

Nak jimat? Pastikan anda dapatkan produk Nestle di sini - https://invol.co/cl1purb

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement