Salah satu punca pendapatan dari blog dan juga media sosial yang boleh anda cuba ialah dengan mendaftar secara percuma dengan platform affiliate InvolveAsia. Alhamdulillah, saya sudah beberapa kali menerima komisen daripada InvolveAsia ini, terus masuk ke akaun bank saya.

Sejak saya mendaftar dengan InvolveAsia, tak pernah lagi berlaku kes di mana pihak InvolveAsia gagal membayar. Walaupun jumlahnya tidaklah terlalu besar, tapi alhamdulillah, siapa nak bagi duit 'free' ni kan?

Komisen Ketiga dari InvolveAsia di Tahun 2020

Komisen Ketiga dari Affiliate InvolveAsia Tahun 2020

Anda ada blog? Ada FB page aktif? Ada Instagram? Ada Twitter? .. aha .. jika anda ingin cuba dapatkan komisen-komisen kecil, boleh daftar secara percuma dengan affiliate InvolveAsia. Terus daftar menerusi link saya sediakan di bawah ini:




Sejak saya sertai InvolveAsia, saya sudah menerima lebih daripada 10 kali komisen. Untuk tahun 2020, saya telah terima komisen kali ketiga pada 19 Oktober 2020.

Komisen InvolveAsia



Ada komisen yang saya terima cecah 4 angka, dan semuanya dilakukan menerusi blog dan media sosial milikan saya, semuanya cara percuma, tanpa sebarang kos. Alhamdulillah, sedikit sedikit lama-lama jadi bukit.

Seronok dapat komisen hasil program affiliate seperti InvolveAsia ini. Sebabnya, anda tidak perlukan modal, anda tidak perlu menjual, tak perlu simpan stok atau apa-apa. Apa yang penting ialah anda kena rajin promosi.

Jom la sertai InvolveAsia, ada banyak jenama (brand) yang boleh anda promosikan menerusi InvolveAsia termasuklah Agoda, Trivago, MAS, Shopee, Lazada, Motherhood, Firefly, Printcious, Maybank, Honor, Samsung, Seng Heng dan macam-macam lagilah.


In Sha Allah, dengan cara mempromosi secara berkala .. pasti akan ada hasilnya. Janji usaha. Tak usaha mana nak dapat income percuma .. ye tak?

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. sy ada join kursus online baru ni, eh penyampaian ilmu biasa biasa je, bkn la kursus sgt ponn..ada juga bincang psl Program Affiliate, tp bkn la psl InvolveAsia nii...masalahnyaa nk mem promosikan brg kita tu memerlukan daya usahaaaaaa...

    bak kata HH laa, " anda tidak perlukan modal, anda tidak perlu menjual, tak perlu simpan stok atau apa-apa. Apa yang penting ialah anda kena rajin promosi"...BETUL TU, KENA RAJINNN..adehhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya kena rajin la nak promote .. tapi jgnlah desak sangat .. buat santai2 je

      Padam
  2. syukur...teruskan usaha....taniah..


    www.oohsenyum.com

    BalasPadam
  3. alhmadulillah rezeki..

    pelbagaikan sumber pendapatan secara online

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya sudah semestinya. Kian mencabar dah sekarang sbb dah ramai tahu potensi mendapatkan wang secara online ni.

      Padam
  4. Balasan
    1. Syukur kepada Allah, pemberi rezeki seluruh alam.

      Padam
  5. alaaa ..nyesal pulak tak on balik. ingat ada konflik dgrn adsense

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement