Anda nak menang sebuah motorsikal Yamaha Y15ZR? Caranya cukup mudah, hanya nikmati Nescafe kegemaran anda, samada dalam tin, botol atau cawan bernilai RM5 ke atas, hantar resit pembelian beserta butiran diri, anda mungkin menjadi salah seorang pemilik daripada 18 buah Y15ZR yang disediakan.

Peraduan ini adalah terbuka untuk semua rakyat Malaysia dan ia berlangsung dari 7 September hingga 8 November 2020, iaitu selama 9 minggu di mana 2 pemenang Yamaha T15ZR akan dipilih setiap minggu.

Minum Nescafe Kegemaran, Peluang Menang Salah Satu dari 18 Yamaha Y15ZR

Minum Nescafe dan Menang Motorsikal Y15ZR Setiap Minggu

Peraduan yang cukup menarik untuk disertai. Tak gitu? Saya dapat tahu mengenai peraduan ini pun sebab baru sahaja window-shopping online di Lazada Mall.

Butiran mengenai peraduan ini saya peroleh di Nescafe LazzMall, anda boleh semak di sini (klik).

Selain daripada 2 hadiah mingguan sebuah motorsikal Yamaha Y15ZR, peserta juga berpeluang untuk menang 2x Nintendo Switch Console, 2x Samsung Galaxy A31, 2x Gaming Headset atau RM100 tunai untuk 25 pemenang setiap minggu selama 9 minggu.

Cara Menyertai Peraduan

Cara nak menyertainya juga tidaklah susah mana, apa yang perlu anda buat adalah seperti dipaparkan di bawah ini:

Peraduan Nescafe

Jika anda mahu mendapatkan produk Nescafe lebih mudah seterusnya menyertai peraduan ini, boleh terus mendapatkannya di LazadaMall. Gunakan resit pembayaran di akaun Lazada tersebut untuk dijadikan bahan bukti pembelian.
Goodluck ya. Mana tahu rezeki anda boleh menang sebuah motorsikal Yamaha Y15ZR.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement