Shopping di Shopee. Dah ada mood untuk bershopping sempena kedatangan Ramadan? Bukan apa, Shopee ada banyak produk yang boleh anda cari dan beli untuk persediaan bulan Ramadan, khasnya untuk mereka yang rajin cari income tambahan dengan berniaga kuih-muih serta biskut.

Kempen Raya Sale 2019, dengan promosi khas Pre-Ramadan Food Sale sedang berlangsung memberikan diskaun dan potongan harga. Malah ada baucer-baucer menarik yang boleh anda tebus dan gunakan untuk bershopping online di Shopee.

Pre-Ramadan Shopping di Shopee

Pre-Ramadan Shopping di Shopee
Kempen Raya Sale 2019 bermula dari 25 April hingga 5 Jun 2019. Sebagai permulaan, Shopee menyediakan promosi khas Food Sale dengan tawarkan jualan menggemparkan serendah RM1 untuk produk terpilih pada tempoh-tempoh tertentu.



Anda boleh mendapatkan tawaran harga terendah RM1 menerusi Shocking Sale pada jam 12:00 tgh malam, 9:00 pagi, 12 tengahari, 4 petang dan 8 malam. Cuma nak ingatkan, anda tak boleh expect produk besar-besar .. kalau dah harganya RM1.

Ini adalah cara bagaimana Shopee bantu lariskan jualan untuk seller, dan pastinya memberikan kelebihan kepada pengguna macam saya .. kerana boleh dapatkan harga murah .. beli secara online yang lebih menjimatkan.

Pun begitu, tak salah untuk browse dulu apa yang ada dalam Shopee sempena kempen terbaru ini. Manalah tahu, anda boleh jumpa produk yang menarik dan harga murah untuk anda beli. Jadi, bolehlah anda berjimat dengan bajet yang ada untuk persediaan bulan Ramadan.

Boleh cuba tengok apa yang menarik tu di sini - https://invol.co/clf47c

Ada sebab Shopee buat promosi dinamakan Pre-Ramadan Food Sale ni .. ye tak?

Pre-Ramadan Shopping di Shopee

Kalau anda masih mencari bahan-bahan untuk buat kuih-muih dan biskut, boleh cuba dapatkan semasa promosi dan kempen Shopee shopping ni.

Jom tengok apa ada dalam promosi Shopee sempena Ramadan dan Raya 2019 di sini - https://invol.co/clf47c

Selamat bershoppingggg .. huhu.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement