Anda nak cari duit saku mudah tak? Saya ada satu cara untuk anda dapatkan duit saku mudah setiap hari menerusi laman web Vase. Anda cuma perlu daftar secara percuma di Vase untuk mula menjana duit dari RM1.00 sehingga RM100 sehari!

Saya dah lama mendaftar dengan Vase. Ia merupakan sebuah laman web yang menyediakan survey online untuk dijawab. Saya menerima survey dari Vase hampir setiap hari melalui email yang didaftarkan.

Buat Duit Saku Mudah Secara Online Hari-Hari Dengan Vase

Buat Duit Saku Mudah Online Dengan Vase
Survey disediakan oleh Vase memang mudah. Ada yang berkaitan dengan produk dan jenama tertentu. Ada yang berkaitan kepenggunaan. Ia biasanya berkaitan dengan kehidupan kita seharian.

Biasanya, kalau ada survey masuk ke email, saya akan cuba luangkan masa untuk menjawabnya. Nak menjawabnya tak susah pun. Hanya klik pada pautan yang disediakan dalam email, dan kemudian jawab survey online yang diberikan.

Tempoh menjawab sesuatu survey yang diberikan bergantung dengan latar belakang kita. Namun, jika survey itu tidak sesuai, anda turut menerima inisiatif khas sebanyak RM0.20. Dan paling menarik, anda boleh terima sehingga RM1.00 bagi setiap rakan yang anda daftarkan menerusi Vase.

[Dah Baca?] Lihat Income dari Jawab Survey PanelPlace

Cara Nak Join dan Mula Jana Duit Saku

Untuk menyertai Vase dan mula mendapatkan duit saku mudah menerusi soalan-soalan suvery, anda perlu ikuti langkah di bawah.

  1. Daftar di Vase menerusi link berikut - DAFTAR SINI PERCUMA
  2. Isi nombor telefon anda.
  3. Klik jom.
  4. Ikuti arahan diberikan menerusi telefon anda kelak.


Selepas mendaftar, anda akan menerima survey secara automatik ke email yang anda daftarkan. Anda boleh pilih untuk menjawab atau membiarkan sahaja survey diberikan. Tiada sebarang caj dikenakan atau tindakan dikenakan kalau tidak menjawab.

Survey akan terus dihantar ke email dari semasa ke semasa.

Mudah sahaja. Jika anda jawab, anda akan dapat duit saku mudah secara online. Tak perlu bayar apa-apa, daftar adalah percuma.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Wah, nak Cuba lah.. Pernah try survey macam ni tp takde apa2 pun. Sy nak try yg ni pula

    BalasPadam
  2. saya try yang global market survey..sedih sbb bila buat survey dia akan lead ke page yg lain kemudian point yg dah buat survey tu tak dimasukkan dlm akaun. huhu

    BalasPadam
  3. daftar percuma dan dapat duit..

    ini dah kira bagus..

    BalasPadam
  4. wow menariknya.. boleh try ni.. mama baru je klik link

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement