Jadual hari kelepasan am untuk Malaysia dan negeri-negeri dalam Malaysia tahun 2019 dah pun diterbitkan oleh kerajaan. Bila dah ada jadual ni, buat mereka yang suka plan awal untuk percutian bersama keluarga, atau mungkin untuk apa-apa majlis keramaian tahun 2019, pasti ia akan jadi panduan berguna.

Ia mungkin sudah tersedia di kalendar atau takwim terbaharu 2019, tapi boleh je anda lihat jadual kelepasan am Malaysia di bawah, dan jadual kelepasan mengikut negeri-negeri di bawah, rancang sebelum menerima kalendar baharu 2019 .. ye tak?

Jadual Kelepasan AM Malaysia 2019

Berikut adalah jadual hari kelepasan AM bagi Malaysia untuk tahun 2019. Hari dan tarikh bertanda (*) adalah tertakluk pada perubahan.

Jadual di bawah anda boleh simpan (save-as) sebagai imej dan cetak. Saya juga menyediakan pautan penuh ke jadual hari kelepasan am buat semua untuk anda muat-turun dalam bentuk pdf.


Jadual Lengkap Hari Kelepasan AM Malaysia dan Negeri-Negeri 2019




Untuk muat-turun jadual penuh di atas, boleh terus akses ke pautan berikut - https://goo.gl/nEX6XH

Moga bermanfaat.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement