Ada sesiapa yang mencari kod kupon diskaun untuk terbang dengan Malaysia Airlines (MAS) tak? Saya ada beberapa kupon promosi untuk dikongsi, jika anda berminat untuk terbang dengan MAS musim cuti ini, terutama untuk Business Class (Kabin Kelas Perniagaan).

Ada beberapa kod kupon menarik yang boleh digunakan untuk dapatkan diskaun harga penerbangan bagi Business Class (Kelas Perniagaan) ini. Anda boleh gunakan mengikut terma dan syarat yang telah ditetapkan.

Kupon Promosi MAS - Tambang Istimewa Untuk Business Class 

Kupon Promosi MAS - Tambang Istimewa Untuk Business Class
Untuk memastikan anda mendapat harga istimewa bagi setiap penerbangan yang ditempah, anda perlu buat tempahan menerusi link yang disediakan bagi setiap harga promosi MAS ini. Anda mungkin tidak mendapat harga diskaun menarik jika melakukannya dengan cara lain.

Ok. Meh tengok kod-kod kupon harga promosi MAS ini, khas untuk penumpang Business Class.

Kod Kupon: LOVE2FLY 

Promosi Business Class Companion, Australia
Tempoh Perjalanan: 05 Jul 2018 – 30 Jun 2019
Destinasi: Global kecuali Jepun
Tempoh Promosi: 05 Julai 2018 hingga 31 Julai 2018
Link Tempahan - https://goo.gl/d8sxZz

Kod Kupon: LOVE4TWO

Promosi Business Class Companion Campaign, New Zealand
Tempoh Perjalanan: 03 Jul 2018 – 31 Mac 2019
Tempoh Promosi: 03 Julai 2018 hingga 27 Julai 2018
Link Tempahan - https://goo.gl/GMUEMe

Kod Kupon: FORTWO

Promosi Business Class Special Fares for 2
Tempoh Perjalanan: 1 Jan 2019 – 31 Mac 2019
Tempoh Promosi: 10 Julai 2018 hingga 02 September 2018 
Link Tempahan - https://goo.gl/rCTjJQ


Diskaun MAS 35% Untuk Negara ASEAN

Diskaun MAS 35% Untuk Negara ASEAN
Untuk mereka yang mahu travel dengan MAS dalam kawasan negara Asean, boleh juga dapatkan harga promosi diskaun sebanyak 35% dalam promosi Business Class Companion ini. Negara Asean yang terlibat dalam promosi khas ini adalah Vietnam, Filipina, Myanmar dan Cambodia.

Tempahan mestilah dibuat dalam tempoh promosi iaitu sehingga 10 Ogos 2018, untuk tempoh perjalanan dari dari sekarang hingga 30 Jun 2019. Jadi, bijak rancang perjalanan dari sekarang kalau anda berhajat untuk menikmati keselesaan kabin Kelas Perniagaan MAS dengan harga promosi.

Buat tempahan anda sekarang menerusi pautan ini - https://goo.gl/VfVMwd

Menarik tak? Aha .. mungkin buat mereka yang biasa terbang dengan MAS dalam kabin kelas perniagaan, mungkin apa yang ditawarkan dalam kempen promosi Business Class Companion sesuatu yang tak boleh dilepaskan.

Saya tak tahu .... hehehe .. sebab tak pernah lagi naik penerbangan MAS sejak tamat khidmat kerja dengan USM hampir 10 tahun dahulu. Sekarang ni, saya cuma blogger biasa yang kongsi info, panduan serta tips bermanfaat.

Sesekali saya akan kongsi apa yang saya dapat, macam kod kupon promosi MAS inilah ...

Jika nak guna kupon tu, pastikan gunakan link tempahan yang disediakan ye.... Semoga selamat terbang dengan Malaysia Airlines (MAS) walau di mana anda berada .. hehe.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement