Pulau Langkawi memang tempat shopping yang best. Kat situ, boleh dapat banyak barang murah, samada yang baru (new) atau yang terpakai (secondhand). Ini termasuklah iPhone. Ada satu kedai di Langkawi, yang jual iPhone murah baru dan juga secondhand set.

Kedai Jual iPhone Murah, Samada Baru atau Secondhand Set di Langkawi

Kedai Jual iPhone Murah di Langkawi
Bagi penggemar jenama Apple iPhone, dan kebetulan berada di Langkawi, anda boleh check-out kedai yang saya maksudkan ini untuk mendapatkan harga murah untuk semua jenis iPhone. Malah, ada smartphone jenama lain juga yang dijual dengan harga menarik di kedai iPhone terbaik di Langkawi.

Ni kedai dia - Phone Repair Langkawi - Instant Phone Repair Shop.

Kalau anda ke kedai ini, yang terletak Kampung Lubuk Buaya, Mukim Kedawang, Langkawi .. anda boleh dapat harga murah untuk pelbagai jenis iPhone. Ada iPhone 5, iPhone 6 ... dan ada juga smartphone seperti Huawei P20, smartphone dari jenama Samsung, Oppo dan banyak lagi. Harganya pula memang susah nak dibandingkan dengan tempat lain.

Harga Murah untuk New dan Secondhand Set iPhone

Harga jual memang murah walaupun ianya set baru, mahupun set secondhand. Ia kedai terbaik di Langkawi kalau nak cari smartphone ni.
Kedai Jual iPhone Murah. Secondhane dan Baru di Langkawi
Misalnya iPhone 6, dalam promosi sebelum Hari Raya tempoh hari, kedai yang jual iPhone di Langkawi ni offer harga serendah RM750 (16GB) sahaja. Malah untuk iPhone 6 64GB, mereka tawarkan dengan harga serendah RM850 dan cuma RM950 untuk iPhone 6 128GB.

Cukup murah kan? Semuanya di bawah RM1000! Mana nak dapat harga iPhone semurah tu,

Uhh itu promosi lepas ...

Nih, saya nak kongsi promosi terkini yang kedai jual iPhone murah ni tengah buat  .. rugi kalau tak grab.

Promosi Terkini Selepas Raya

Promosi terkini selepas Hari Raya ni, kedai yang jual iPhone di Langkawi ni offer harga serendah RM399 sahaja untuk iphone 5 16GB. Malah untuk iPhone 6 64GB, mereka tawarkan dengan harga serendah RM799, lepas tu cuma RM899 untuk iPhone 6 128GB. Manakala untuk iphone 6S 64GB, harga promosi ditawarkan cuma RM999 sahaja!!

Cuba anda tengok di laman Facebook mereka - Kedai iPhone Murah Langkawi

Ramai yang dah beli telefon iPhone dari kedai ni yang puas hati, walaupun secondhand set. Pelancong asing pun pergi kedai jual iPhone murah ni. Tu sebab saya kata, ia merupakan kedai yang cukup popular di Langkawi, dan memang punyai reputasi yang sangat baik di sana.
Kedai Jual iPhone Murah, Baru & Secondhand Set di Langkawi
Kedai Jual iPhone Murah, Baru dan Secondhand Set di Langkawi
Kedai Jual iPhone Murah, Baru dan Secondhand Set di Langkawi
Bukan iPhone sahaja, jenama lain pun ada. Cuma mungkin tak berapa banyak pilihan, al maklumlah .. benda murah ni, memang cepat laku keras. Itu sebab kena follow page kedai ni di FB, untuk lihat promosi yang mereka buat.

Untung-untung boleh dapatkan telefon macam ni .... yang baru pun ada, yang secondhand pun ada, pasti dengan harga yang mungkin anda akan puas-hati nak membayarnya nanti.
Kedai Jual Phone Murah di Langkawi
Kedai Jual Phone Murah di Langkawi
Selain tu, kedai ini juga menjual aksesori telefon berkualiti untuk pelbagai jenis smartphone. Malah, kedai ini juga sediakan servis repair iPhone, serta smartphone Android. Konsep repair, face-to-face, one-by-one... jadi anda tak perlu risau pasal kena tipu ke apa ke ...

Kedai Jual iPhone Murah Ni Kat Mana?

Kedai iPhone Murah di Langkawi


Kedai Phone Repair Langkawi ini boleh dicari dalam aplikasi Waze. Tak pun, anda cari sahaja landmark berikut iaitu di Kampung Lubuk Buaya, mukim Kedawang:

  • Sebelum Masjid Temoyong (dari Kedawang)
  • Bertentangan jalan Nasi Gulai Ayam Kunyit
  • Sebelah Izz Coin Laundry

Boleh juga sembang-sembang pasal masalah telefon anda dengan mereka menerusi FB Messenger ni - https://jom.chat/pmphonerepair

Hubungi Mereka:

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement