Syok Tonton Video TNB Raya 2018 - 'Rumah Epik Fantastik'

Borong Online dari China
Weihh .... iklan hari raya baru dari Tenaga Nasional Berhad (TNB) dah keluar. Lama juga saya tunggu iklan Raya 2018 daripada TNB ini nak keluar selepas tonton trailernya hari tu. Video iklan Raya 2018 dari TNB ni baru je dimuat-naik di YouTube dengan tajuk "TNB Raya 2018 - Rumah Epik Fantastik".

Asalnya tengok trailer iklan ni, saya dah dapat agak yang iklan raya dari TNB mesti best. Aha .. bila dah tengok.... hmmm ... yeahh .. memang best iklan raya dari TNB ni. Syok tengok walau ulang beberapa kali sekalipun.

TNB Raya 2018 - Rumah Epik Fantastik

Video iklan Hari Raya best 2018
Iklan Raya 2018 daripada TNB ni dah mula jadi trending di Youtube. Kalau dah best, memang mudahlah nak dapat perhatian daripada pengguna internet ye tak?

Kisah apa ye dalam iklan hari raya 2018 dari TNB ni ye?


Ia mengenai keluarga di kampung .. keluarga Arif. Arif tinggal dengan neneknya. Ia sorotan kisah raya Arif di kampung apabila sanak-saudara mula pulang berhari-raya. Macam-macam ragam ada .. haha, saya pasti ada antaranya tu pernah berlaku setiap raya pada anda.

Ada sesuatu yang disampaikan dalam TNB Raya 2018 ini ...

Dah tengok? Belum? Meh tonton ...

Video Iklan Hari Raya 2018 - Rumah Epik Fantastik




Keluarga anda ada sebesar keluarga Arif tak?

Sebuah rumah kampung. Sepuluh keluarga. Seorang remaja yang stres bila waktu Raya! Agak-agak apa akan jadi? #RayaEpikFantastik #TNBraya2018

Nak tonton video iklan raya yang boleh buatkan air mata mengalir tak? Tonton sini - Bisik Hati Emak - Filem Pendek Telekung Siti Khadijah


Samsung Galaxy Note 9

Post a Comment

1 Comments

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.