Sejak WebWave Malaysia dilancarkan, ramai dah usahawan yang rebut peluang untuk bina sebuah website bisnes mereka sendiri. WebWave adalah merupakan satu platform yang membolehkan usahawan membina laman web atau website bisnes mereka sendiri dengan teknologi 'drag n drop' sahaja.

Menerusi WebWave, tidak perlu lagi mengupah designer atau programmer atau pakar IT untuk membuat website. Malah, dengan WebWave, usahawan Malaysia berpeluang mempunyai unlimited (tanpa had) website dengan sekali bayaran (lifetime fee) tanpa ada sebarang bayaran bulanan seperti kebiasaan mempunyai website bisnes ini.

Buat Duit Dari Rumah - Potensi Income RM10,000 Dalam Sebulan Dengan WebWave Agency

Buat Duit Dari Rumah - Potensi Income RM10,000 Dalam Sebulan Dengan WebWave Agency
Saya dah mempromosikan WebWave Malaysia ini sejak bulan Ramadan lagi, sebelum Hari Raya menjelma. Tawaran yang diberikan memang berbaloi untuk usahawan yang memang serius nak meluaskan bisnes ke peringkat lebih luas dan jauh.

Zaman sekarang, memang perlu sangat seorang pemilik bisnes mempunyai sebuah website yang nampak pro, responsif pada semua gajet terkini dan paling penting boleh menarik bakal pelanggan.

Menerusi WebWave, seorang usahawan hanya perlu bangunkan website dan laman yang responsif hanya menggunakan teknologi freeform ‘Drag’ n ‘Drop’ yang telah tersedia di dalam platform ini; sama seperti di dalam Photoshop. Mudah.

Pilih template, edit mengikut citarasa anda, dan kemudian terbitkan sahaja! Tak perlu fikir pasal coding, software design web yang lain sebab WebWave telah sediakan dengan lengkap.
Buat Duit Dari Rumah - Potensi Income RM10,000 Dalam Sebulan Dengan WebWave Agency
WebWave Malaysia juga membenarkan anda untuk uruskan data & juga content website melalui WebWave CMS akaun anda dengan mudah dan cepat. Sebagai tambahan, andai anda seorang usahawan yang minat untuk berkongsi tips berkaitan bisnes, boleh je menulis blog dengan menggunakan sistem blog management yang disediakan di dalamnya.

Tapi, saya bukan nak cerita pasal cara nak buat laman web bisnes dengan WebWave ini ...

Bagaimana WebWave Berikan Potensi Income Sehingga RM10K?

Saya nak kongsikan kepada anda, satu peluang terhebat iaitu bagaimana nak jadikan WebWaze Malaysia ini sebagai lubuk jana income lumayan dengan melanggan sebagai WebWave Agency.

Woot .. woot .. ketahuilah bahawa menerusi WebWave Agency; anda berpeluang merasai income hebat, potensi sehingga mampu menjana RM10,000 dalam tempoh sebulan.

Perghh ... teruja tak?

Peluang ini anda tak akan dapat di mana-mana. Hanya menerusi WebWave Agency, anda ada cara untuk menjana income sebegitu tinggi.

Apa perlu anda buat?


Pertamanya mestilah mendaftar dan dapatkan pakej WebWave Agency. Klik SINI. Anda perlu pilih pakej WebWave Agency yang ditawarkan dengan harga - RM1397. Hanya SEKALI BAYAR (lifetime) untuk promosi terhad ini.


Anda perlu tahu, sekiranya anda dapatkan sama ada Plan Starter atau Silver atau Gold dalam WebWave Malaysia, website yang diberikan hanyalah untuk kegunaan anda sendiri sahaja. Tetapi, sekiranya anda dapatkan Plan Agency yang ditawarkan, anda boleh guna untuk bangunkan website bisnes anda sendiri dan juga buatkan atau jual website kepada pelanggan atau kenalan anda yang memerlukan website bisnes yang gempak!

Yang lagi bestnya, anda boleh jual website tersebut ikut berapa harga yang anda mahu caj kan kepada pelanggan anda!

Sebagai pelanggan WebWave, anda diberikan peluang untuk buatkan website dan jual kepada pelanggan atau kenalan anda yang memerlukan website bisnes sendiri melalui Plan Agency Webwave ini. Aha .. di sinilah potensi income RM10,000 dalam tempoh sebulan itu muncul ... cak cak ..

Pelanggan anda pasti akan terkejut dengan hasil kerja anda yang pro dan pantas apabila anda menggunakan platform WebWave ini.

Apa yang ada dalam Plan Agency WebWave?
  • Per 10 Sambungan Domain
  • Full featured web builder
  • Responsive web design
  • *10 Connected domains
  • Free (SSL)
  • Unlimited sub-domains
  • Unlimited hosting storage
  • Free stock photos
  • Free Updates 
  • **Email domains
  • Sistem Blog Client Management System. 
  • Tiada iklan WebWave


Bagaimana potensi income RM10,000 boleh terhasil dengan WebWave Agency ini?

Anda boleh menjual sehingga 10 website yang anda siapkan untuk pelanggan atau kenalan anda dengan bayaran sekali seumur hidup atau pun kenakan caj bulanan/tahunan !

Ok. Meh sama-sama lihat contoh mudah ini ...

  • Lifetime Fee: anda caj RM1000 per website
  • Sekiranya anda berjaya jual 10 buah website dalam tempoh sebulan.
  • RM1000 x 10 website = RM10,000

Aha.. matematik simple ni .... kan dah boleh dapat RM10,000 dalam tempoh sebulan tu. Malah, potensinya boleh menjangkau lebih daripada itu, andaikata anda tetapkan harga dari RM1500 hingga RM5000 per website. Terpulang !

Tawaran Lifetime Fee Adalah TERHAD


Potensi Income RM10K WebWave Agency


Masa suntuk. Tawaran ini akan tamat tidak lama lagi. Dengan satu pelaburan, anda boleh jana income sehingga RM10K dalam tempoh sebulan menerusi pakej WebWave Agency ini. Malah, cukup dengan menjual 2 website bisnes kepada kenalan anda, anda dah boleh dapat balik modal dan raih keuntungan tinggi.

Jadi, mengapa tunggu lagi? Rebut peluang LIFETIME FEE yang diberikan sebelum caj bulanan dikenakan kepada anda kelak.

Terus ke link ini - https://shopievo.antr.co/webwave-agency/hasrulhassan dan pilih mana-mana pakej sebelum rebut tawaran sulit yang disediakan selepas pilih pakej asas diberikan. Pilih WebWave Agency untuk potensi income sehingga RM10,000 sebulan.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement