Bisnes menjual air adalah bisnes laku keras dan paling mudah nak dijual di Bazar atau Pasar Ramadan. Jika anda mahu jana pendapatan tambahan di bulan Ramadan tahun ini, maka saya syorkan anda untuk berniaga air, paling senang .. buat bisnes jual air balang.

Walaupun saya kata ia satu bisnes yang laku keras, mudah dan paling senang dijual di bazar atau pasar Ramadan, persediaan untuk berniaga air ni tak semudah yang disangka. Paling kritikal ialah untuk tahu resepi air laku keras di bulan Ramadan.

Bisnes Air - Bisnes Laku Keras di Bazar Ramadan

Resepi best laku keras berniaga air balang bulan ramadan

Bisnes air sentiasa ada permintaan. Cukup jual 2-3 jenis air, anda mampu untuk untung kasar sehingga 4 angka sebulan. Keuntungan dari bisnes ini pasti akan meningkat berkali ganda apabila dijual pada musim tertentu atau acara tertentu.


Musim panas selalunya akan tingkatkan jualan air terutama yang jual air dalam balang. Guna satu balang pun dah cukup dah untuk jana income sampingan lumayan.

Tetapi ada juga mereka yang berniaga air balang ni yang gagal dapat untung seperti diharapkan. Untung ada, tetapi tak berapa berbaloi dari segi masa dan usaha. Modal .. in Sha Allah akan dapat balik. Tetapi cukupkah sekadar menjual air balang hanya untuk pulangan modal semata?

Nak buat bisnes, biar buat betul-betul dan puas hati serta dapat lihat hasilnya dengan betul. Ye tak?

Tahukah anda, ada orang berniaga jual air balang je tetapi berkat untung buat bisnes ini terutama waktu bulan puasa, alhamdulillah, dah habis bayar pinjaman kereta, malah boleh buat duit pendahuluan beli rumah sendiri!

Ada tu, dapat hantar anak belajar ke luar negara lagi, tanpa risau pasal perbelanjaan belajar di sana. Bila tiba cuti panjang, bawa keluarga, bawa anak-anak bercuti ke hotel mewah dan tempat peranginan.

Alhamdulillah, rezeki berniaga ni membuka pintu rezeki yang lain.

Aha .. bines nampak kecil je kan? Jual tepi jalan, jual kat bazar, jual depan sekolah tapi ... in Sha Allah, dengan panduan yang betul boleh buat hidup senang. Boleh menyimpaan dan buat pelaburan sikit-sikit untuk masa depan.

Apakata saya offer anda satu panduan yang boleh berikan tunjuk ajar cara nak buat bisnes ni, siap diberikan resepi air yang in Sha Allah, akan laku keras dan laris ketika di bulan Ramadan nanti.

Ebook Panduan Dengan Lebih 25 Resepi Air Balang Laku Keras

Jika anda serius nak jana income tambahan, maka elok baca panduan ini. Ia disediakan oleh seseorang yang dah buktikan cara terbaik untuk berniaga air balang ni. Penulis panduan ini mahu lebih ramai orang berniaga jual air balang dengan betul, dan memastikan bisnes yang dibuat tidak hanya sekerat jalan.

Dengan panduan ini, orang yang berniaga jual air balang dapat elakkan melakukan banyak kesilapan, selain mengetahui beberapa tips untuk membolehkan bisnes laku keras dan menjana pendapatan sehingga empat angka sebulan, seperti yang beliau lakukan.

Rahsia Jana Income Rm7K Jual Jus Air

Di dalam panduan itu, akan ditunjukkan 25 resepi air laku keras untuk dijual sepanjang bulan Ramadan. Malah, untuk mereka yang mungkin nak menjadikan bisnes ini sebagai sumber pendapatan utama, boleh menceburi bidang bisnes katering air balang.

Antara resepi air balang yang akan dikongsikan di dalam panduan tersebut adalah seperti dibawah ini ....

  1. Jus Mangga
  2. Jus Tembikai Susu
  3. Jus Tembikai
  4. Jus Carrot Susu
  5. Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  6. Jus Mata Kucing
  7. Jus Air Jagung
  8. Jus Nenas Madu
  9. Jus Nenas Madu Milky
  10. Jus Buah Naga (Dragon Fruit)
  11. Air MILO
  12. Air Laici Susu
  13. Air Blue Hawaian Lemonade
  14. Air Teh Bunga
  15. Air Kelapa Muda
  16. Air Sirap Bandung Cincau
  17. Air Barli
  18. Air Cincau
  19. Jus Ciku
  20. Jus Epal Asam Boi
  21. Jus Kiwi
  22. Jus Sunquick Rose
  23. Jus Jambu Batu
  24. Air Sirap Katering
  25. Air Keladi

Selain resepi-resepi air balang .. anda juga akan ditunjukkan teknik serta strategi untuk tingkatkan lagi jualan air balang.

Panduan ini adalah antara panduan paling laris dijual sejak tahun 2018, malah sebanyak lebih 1000 unit telah terjual sejak panduan dalam bentuk ebook ini diterbitkan.

Panduan Berniaga Air Balang

Paling best ialah, ia telah berjaya bantu ramai usahawan kecil samada baru mahupun lama meningkatkan pendapatan menjual air balang sepanjang bulan Ramadan.

Jadi, mungkin tahun ini rezeki untuk anda tambah pendapatan menjual air balang. Bermula dengan ilmu dari panduan ni. Nak meniaga dapat untung mesti nak ada ilmu yang betul. Kalau tak ... buat habis modal sahaja.


Testimonial Pembaca

Ikut jejak langkah ramai yang dah dapatkan panduan ini.

Pembeli Ebook Bisnes Air Balang
Pembeli Ebook Bisnes Air Balang

Dapatkan panduan tersebut, dan buat persediaan awal untuk berniaga di bazar atau pasar Ramadan tahun ini. In Sha Allah, rezeki Allah S.W.T adalah luas dan terbuka untuk mereka yang mahu mendapatkannya.

Terus muat-turun panduan tersebut menerusi link ini di bawah ini:




Saya doakan anda berjaya dalam bisnes air ini nanti.

3 Comments

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Opismet Aida bisnes air baling ni bulan Ramadhan.
    Seriously, kisah benar. Untung dia sebulan tu = 5x hands dari modal. Besar dah pd Aida. 2 minuman aje.
    Air jagung.
    Air asam boi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun ramai je kawan yang selesa berniaga air balang ni ... dan hidup mereka bahagia .. bebas hutang lagi.

      Delete
  2. yang penting ori dan tidak banyak bahan tambahan yang menghilangkan rasa asal.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.


Klik Sini
Previous Post Next Post

Advertisement


Bisnes Shopee

Advertisement


Ketahui Cara Menjadi Jutawan PRODUK JENAMA SENDIRI. Diskaun 40% - Terhad!KLIK SINI

Muat Turun 176 Template Copywriting Story-Telling DI SINI. Hanya Copy-Paste Shj.

Advertisement