Mahu mudahkan urusan prospek untuk contact, follow dan beli produk anda tak? Aha .. saya nak perkenalkan satu platform iaitu Looket. Platform Looket ini akan memudahkan para prospek dan bakal pelanggan anda untuk menghubungi anda, seterusnya follow dan beli produk anda hanya dari satu klik atau pautan sahaja.

Saya sudahpun mencuba Looket ini; malah saya telah mula menggunakannya di blog dan juga media sosial saya termasuklah di laman Facebook, Instagram dan juga Twitter. Apa kelebihan Looket ni?

Looket Mudahkan Urusan Contact, Follow, Beli Produk Hanya Dari Satu Klik

Looket Mudahkan Prospek Hubungi Secara Online
Looket Mudah Urusan Contact, Follow, Beli Produk
Saya baru sahaja menggunakan Looket ni dalam beberapa jam sebelum post ini ditulis. Setup memang sangat mudah. Anda tak perlu pengetahuan IT yang tinggi untuk bina platform Looket anda sendiri.

Anda cuma perlu tahu link ke setiap profile media sosial anda, seperti Facebook, Instagram, Twitter, Google Plus, Linkedin .. dan masukkan ke ruangan yang disediakan. Tapi itu bukan cirian yang best pasal Looket ini.

Cirian Best Pada Looket

Cirian yang paling saya suka ialah ia mempunyai link untuk orang lain terutama prospek untuk hubungi anda terus menerusi FB Messengger, WhatsApp dan juga Telegram. Jika prospek membuka Looket daripada smartphone, mereka boleh terus direct chat dengan anda.

Satu lagi cirian yang sangat bagus yang ada dalam Looket ini ialah ia ada bahagian untuk senaraikan produk anda. Jika anda yang ada buat bisnes online, tak kiralah jual apa .. samada produk sendiri, atau produk affiliate atau produk dropship; bahagian ini adalah yang paling penting.

Lihat contoh-contoh daripada profile Looket.me/HasrulHassan - saya punya ni.

Looket.me Bahagian Chat/Hubungi

Looket Bahagian Chat

 Looket.me Bahagian Media Sosial

Looket Bahagian Media Sosial

Looket.me Bahagian Produk

Looket Bahagian Jualan Produk
Sempoi kan? Platform ini memang memudahkan. Malah, anda boleh gunakan link profile ini sebagai link utama dalam mempromosikan jenama anda. Anda boleh cetak dalam flyers, anda boleh cetak pada kad nama atau hebahkan di mana-mana platform.

Sekarang ni, kalau anda nak menjual sesuatu, teknik paling terbaik anda gunakan ialah soft selling. Jadi, anda tidak perlu nak promote sangat secara direct produk yang anda jual. Gunakan Looket ini sebagai platform untuk orang dan prospek kenal anda dulu. Bina dulu hubungan tu, dan dalam Looket ini sudah tersedia platform untuk mereka 'selidik' produk yang anda boleh tawarkan kepada mereka.

Terus dapatkan akses untuk Looket anda sendiri selagi masih pada harga promosi - OrderSini Segera

Platform Panas Baru Lancar!

Platform ini disediakan oleh sahabat IM saya, saudara Iffat Salleh yang dikenali sebagai Cikgu Pemasaran. Ia baru sahaja dilancarkan, dan saya antara pengguna terawal platform Looket ni.

Anda boleh grab pakej platform ini (lifetime) dengan harga promo sebelum 10 Februari (harga maksimum pakej) menerusi link ini - https://goo.gl/dBdrKY atau boleh pergi ke profile Looket saya dan klik bahagian atas "Create Yours"

Serius. Ia memang memudahkan anda.

Ianya sesuai untuk:
  • Blogger
  • Internet marketer
  • Usahawan online
  • Usahawan kecil IKS
  • Peniaga di Instagram
  • Peniaga di Facebook

Malah sesiapa sahaja boleh menggunakan Looket ini untuk memudahkan urusan contact, follow dan beli produk yang anda jual/promosikan.

Harga sekarang RM190/lifetime sebelum ia naik dari hari ke hari sehingga menjadi RM300/lifetime pada akhir bulan Januari 2018. Lagi anda tunggu, lagi susah nanti anda nak dapatkan platform ini.

Cubalah. Memang best.

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. WOW Macam menarik je loooket ni, nampaknya I pun nak cuba juga sebab dia punya interface nampak kemas dan customized..


    read my latest post :
    http://www.syafierayamin.com/2018/01/team-secret-layak-ke-babak-semi-final.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang berguna untuk blogger macam kita, andai ada PR nak contact boleh terus whatsapp, telegram, atau guna FB messengger. Nanti mungkin akan update dengan fungsi baru spt email ke ..

      Padam
  2. Wahhh...menarik...boleh cuba daftar ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best. Saya main ngan anak-anak tadi, derang pun kata best ..

      Padam
  3. menarik dan amat rugi jika tidak mencuba.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa yang fikir ke dhadapan tentu akan gunakan platform Looket ni.

      Padam
  4. nampak sangat menarik, harga permulaan rm190 menarik sangat utk pelabura. kalo ada buku panduan nak juga tgk apa yang menarik sangat tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Senang mudah orang nak hubungi dari satu link ... :)

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement