Fuh. Ada jualan online hebat sempena Tahun Baru Cina 2018. Jimat sehingga 88% jika anda shopping online di Lazada Malaysia pada 29 - 31 Januari 2018. Ya, jualan singkat selama 3 hari di Lazada untuk dapatkan pelbagai barangan dan produk dengan penjimatan dan potongan sehingga 88%.

Promosi jualan sempena Tahun Baru Cina 2018 ini juga menawarkan sesuatu yang istimewa iaitu gift card eksklusif Chinese New Year 2018 dalam nilaian RM10, RM38, RM88, RM188, RM388 dan RM888. Nilai gift card Lazada Malaysia Chinese New Year 2018 paling tinggi adalah RM1,888. Ia boleh menjadi satu pemberian yang menarik sempena ketibaan Tahun Baru Cina kali ini.

Jimat 88% Shopping Online Sempena Tahun Baru Cina

Special gift card for Chinese New Year 2018
CNY 2018 Lazada Sale - 88% Saving
Selain gift card istimewa sempena Tahun Baru Cina 2018 ini, Lazada Malaysia turut menawarkan penjimatan sehingga 80% - 88% untuk shopping online kali ini. Saya percaya ada banyak barangan dan produk best bakal diberikan potongan menarik dalam tenpoh tiga hari kempen promosi dijalankan.

Jika anda mahu berjimat, mungkin boleh rebut peluang ini untuk menikmati harga promosi dan jimat sempena Tahun Baru Cina 2018 di Lazada Malaysia.
Anda juga boleh dapatkan diskaun menarik sehingga 50% untuk produk-produk TaoBao Collections.

Ini bukan pertama kali pihak Lazada Malaysia melakukan jualan jimat dan potongan menarik. Dalam jualan Lazada Tahun Baru Cina atau Lazada CNY Sale ini, anda boleh mendapatkan tawaran yang sukar untuk dilepaskan, dalam semua 13 kategori produk yang ada. Anda akan temui banyak produk yang telah diberikan diskaun sempenan Lazada CNY ini sehingga 80%.
Chinese New Year Deals 2018

[post_ads_2]
Kempen jimat 88% kali ini bakal melihatkan harga menarik untuk smartphone terbaru, pakaian serta dress Tahun Baru Cina, buah limau mandarin, dekorasi Tahun Baru Cina, selain paket angpow merah yang menarik.

During the 2018 CNY sale, Lazada Malaysia would be offering limited special deals and offers that would run throughout the major sale. You can also find specially priced products and items during one of our Flash Sales. With carefully selected products that are being offered here, this is one of the sales that you would not want to miss!

Jadi, pastikan anda tidak ketinggalan untuk kempen promosi menarik dari Lazada Malaysia sempena Tahun Baru Cina 2018.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement