Ramai yang tak sedar akan kehadiran Atap.co. Atap.co adalah ruang pasaran yang dipercayai untuk pereka-bentuk dalaman (interior designers) dan pemilik hartanah. Di sinilah, pemilik hartanah menggunakan data sedia-ada dalam Atop.co untuk mencari, mendapatkan dan mengupah pereka-bentuk dalaman yang sah dan legitimasi.

Dengan kata lain, Atap.co adalah satu platform terpercaya yang menyediakan alat-bantu terbaik untuk pereka-bentuk dalaman dan juga pemilik hartanah merealisasikan ruang dan bahagian dalaman sesebuah kediaman atau ruang pejabat menjadi lebih indah, selesa dan menarik.

Atap.co Untuk Kemudahan Pereka Bentuk Dalaman dan Pemilik Hartanah

Atap.co - platform mudah untuk pereka bentuk, pemilik hartanah dan idea hiasan dalaman
Platform Atap.co walaupun baru sahaja bermula pada April 2016, tetapi telah berjaya menambat lebih daripada 2.5 juta pageviews (PV) sebulan setakat Oktober 2017 dan semakin meningkat. Sejak daripada itu, Atap.co telah berjaya menyenaraikan lebih daripada 1000 pereka-bentuk dalaman (ID) di dalam pengkalan data platformnya.

Pengguna platform Atap.co boleh mencari dan menyemak setiap ID berdasarkan lokasi, gaya rekabentuk, jenis hartanah dan banyak lagi.

Kelebihan Platform Atap.co

Kelebihan Platform Atap.co

  1. Sumber rujukan yang menyakinkan dan dipercayai. Malah, ia memudahkan pencarian pereka-bentuk dalaman. 
  2. Info dan maklumat lengkap berkaitan pereka-bentuk dalaman Malaysia, ia membantu dalam membuat pemilihan dan keputusan dalam pemilihan pereka-bentuk yang sesuai. 
  3. Portfolio mudah dikemaskini oleh para pereka-bentuk dalaman, membolehkan mereka disedari kehadiran dan kepakaran mereka secara online menerusi Atap.co. 
  4. Kemampuan menyenaraikan secara khusus sesuatu portfolio pereka-bentuk dalaman dengan projek-projek pemilik hartanah. Malah, ia lebih telus, lebih terurus, tepat dan memastikan kualiti terjamin untuk setiap projek.

Bagaimana Atap.co Berfungsi

Bagaimana Atap.co Berfungsi

  1. Pemilik hartanah akan membuat carian di dalam Atap.co untuk mendapatkan pereka-bentuk dalaman yang sesuai. Caranya adalah dengan mencari pereka-bentuk dalaman berdasarkan kepada portfolio mereka di ruangan projek atau dengan melihat kepada hasil (gambar) atau idea dari setiap portfolio yang boleh disesuaikan dengan gaya, jenis bilik, warna dan banyak lagi.
  2. Pemilik hartanah meminta sebutharga (quotation) terus dari pereka-bentuk dalaman atau menghantar permintaan secara am kepada pereka-bentuk dalaman menerusi Atap.co.
  3. Manakala pereka-bentuk dalaman yang berminat untuk terlibat dengan mana-mana projek diketengahkan oleh pemilik hartanah, boleh menghantar sebutharga rekaan dan pengubahsuaian kepada pemilik hartanah. Ia boleh disesuaikan dengan lokasi projek, bajet, gaya rekaan dan sebagainya.
Jadi, daripada apa yang anda dapat lihat pada infografik di atas, dan beberapa fakta hangat mengenai Atap.co yang telah saya beritahu .. tentu anda telah jelas akan fungsi platform Atap.co ini. Oklah, saya ringkaskan lagi untuk anda ..
Atap.Co Permudah Pereka Bentuk Dalaman & Pemilik Hartanah Wujudkan Kediaman Indah

  • Mudahkan pencarian pereka-bentuk dalaman yang terbaik mengikut kategori, citarasa, jenis hartanah (kondominium, apartment, semi-detached, banglo dll).
  • Mudahkan urusan untuk mengupah pereka-bentuk dalaman, setelah membuat carian dan perbandingan berdasarkan profil.
  • Platform untuk pereka-bentuk dalaman mengiklankan rekaan, idea serta hasil kreatif kepada pemilik hartanah.

Selain itu, anda juga boleh mendapatkan beberapa tips menarik untuk hiasan dan rekaan dalaman menerusi laman web Atap.co.
Tips rekaan menarik hiasan dalaman dan pengubahsuaian rumah
[post_ads]
Oh ya, syor akhir daripada saya, jika anda sedang memikirkan untuk membuat sebarang pengubahsuaian kepada kediaman mahupun ruang pejabat anda, boleh sahaja anda cuba dapatkan idea serta sebutharga menerusi Atap.co. Saya pasti anda akan mendapat yang terbaik, dan berpuas-hati dengan hasilnya nanti. Mahu kediaman indah serta ruang pejabat yang selesa dan cantik, terus sahaja ke sini - Atap.co - Quotation Request

Hubungi Atap.co

Untuk sebarang pertanyaan atau kemushkilan, anda boleh hubungi:

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Bestlah Atap.co ni. Siapa yang nak cari designer untuk rumah, boleh gunakan atap.co ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement