Nama anak sesuatu yang penting dalam tahap pendidikan anak-anak. Ia adalah proses terawal dalam perkembangan positif anak-anak. Saya dan isteri mengambil masa yang agak lama untuk memberikan nama anak-anak kami.

Zaman sekarang, memang dah banyak macam kaedah digunakan untuk namakan anak-anak. Tidak disangkal ada di kalangan ibu bapa yang menggunakan nama-nama popular untuk dijadikan nama anak mereka. Ini termasuklah nama-nama atlit ternama dunia.

14 Nama Atlit Ternama Yang Telah Mengilhamkan Nama Bayi Seluruh Dunia 2017

Nama Atlit Ternama Ilhamkan Nama Bayi Seluruh Dunia 2017
Saya ingin berkongsi kepada anda mengenai satu fakta hangat menarik untuk diketahui, iaitu tentang trend menamakan anak serata dunia. Maklumat dan info ini telah dibawakan oleh Names.org.

Antara yang menarik ialah nama-nama anak atau bayi yang diinspirasikan dari nama-nama atlit terkemuka dunia. Mari lihat apakah atau siapakah nama atlit yang telah menjadi inspirasi para ibu bapa di seluruh dunia untuk menamakan anak atau bayi mereka pada tahun 2017!!
14 Athletes Whose Fame Inspired Baby Names

Adakah anda pernah terfikir untuk menamakan anak sempena nama atlit terkenal dunia seperti fakta kajian yang telah ditunjukkan oleh laman web Names.org ini?
[post_ads]
[post_ads_2]

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. uih..nama semua hebat-hebat...yang pertama nama tu pun best jugak

    BalasPadam
  2. mat salleh le biasanya, orang malaysia pun lebih kurang je kot lau mak bapaknya fanatik

    BalasPadam
  3. Hebat2 nama tu. Tp kalau kita tetap kena ada muhammad dan siti ye tak tuan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement