Rahsia untuk mendapat kerja di Singapura kini didedahkan dan dibongkarkan. Alhamdulillah, akhirnya muncul juga satu panduan terbaik untuk pencari kerja yang mahu bekerja di Singapura. Sebenarnya dah lama mencari panduan sebegini, apatah lagi ramai graduan lepasan IPT yang seolah berminat untuk bekerja di Singapura.

Pun begitu, saya difahamkan untuk bekerja di Singapura bukan mudah. Jika tersilap pilih cara, mungkin kerja di Singapura tidak selumayan yang disangka. Nak-nak lagi jika cari kerja di Singapura menggunakan agen, boleh kena tipu kalau silap langkah.

Panduan Mencari Kerja dan Bekerja di Singapura

Rahsia Untuk Mendapatkan Kerja di Singapura Dengan Gaji Lumayan
Sekarang sudah ada panduan untuk mencari kerja di Singapura. Ianya ditulis bersandarkan kepada pengalaman sebenar saudari Haniza Rashid, seorang perunding kerjaya. Pengalaman saudari Haniza bekerja di Singapura dan bekerjasama dengan agensi pekerjaan berdaftar Singapura telah dikongsikan menerusi satu panduan khas untuk bantu khususnya rakyat Malaysia yang mahu bekerja di Singapura.

Dalam panduan tersebut, ia membongkarkan tentang pelbagai isu selain masalah yang dihadapi oleh rakyat Malaysia yang mahu bekerja di Singapura. Banyak persoalan tentang bagaimana untuk bekerja di Singapura didedahkan dalam panduan tersebut.

Panduan yang diterbitkan dalam bentuk ebook (format pdf) ini tidak dijual secara fizikal. Ia hanya dijual (buat masa terdekat) dalam bentuk yang mudah dibaca, dimuat-turun ke dalam peranti mudah alih secara online.

Ramai pencari kerja yang ketika ini memasang impian untuk kerja di Singapura agak was-was dan kurang yakin. Apatah lagi mereka kekurangan sumber untuk ketahui cara terbaik mendapatkan kerja di Singapura.

Apa Ada Dalam Panduan Cari Kerja Singapura?

Di dalam ebook ini, saudari Haniza memberikan panduan yang lengkap dari A to Z.

Dari mula tentang bagaimana mencari kerja? Apakah dokumen-dokumen yang diperlukan? Bagaimana untuk masuk ke Singapura? Nak bawak kereta atau motorsikal? Di mana mahu tidur dan bermalam sebelum dan selepas mendapat kerja? Bagaimana pembayaran gaji? Permit Kerja? Makan macam mana? Solat? Telefon? Bahasa? dan bermacam-macam lagi info yang padat dan penting yang pastinya akan dapat membantu anda mendapatkan gambaran yang lebih jelas tentang bekerja di Singapura!


Ada 5 bab yang ceritakan secara terperinci segala permasalahan tentang kerja di Singapura. Mahu dapatkan segala rahsia yang telah dibongkarkan dan didedahkan? Andai anda berminat mahu tahu atau mahu bantu rakan anda mencari kerja di Singapura, maka disyorkan untuk mendapatkan panduan ini yang dijual secara online dengan harga RM50.

Untuk pembelian cepat, menerusi Online Banking, kad kredit, MolPay, atau PayPal boleh terus ke pautan di bawah ini.

Klik untuk tempahan segera --> Tempah Panduan Kerja di Singapura


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. mcm menarik ja keja di singapura

    BalasPadam
  2. Memang best kalau kerja kat Singpura. Dibayar dollar.

    Cuma kena hati-hati la. Sekarang ni banyak con-man. Kena ada panduan baru la selamat sikit

    BalasPadam
  3. bekerja di Singapura memang menjadi idaman kerana gaji yang lumayan..

    BalasPadam
  4. Terbaik perkongsian ni.. boleh jadi panduan pada saudara mara yang nak kerja di sana nanti..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement