Adakah anda mencari platform untuk mengiklankan produk dan bisnes anda? Saya ada satu tawaran khas untuk anda dapatkan 3,000 unique viewers (UV) ke laman web atau blog perniagaan anda. Caranya cukup mudah.. malah anda akan diberikan kredit sebanyak RM50 secara percuma jika anda daftar cepat.

Kredit RM50 percuma untuk pengiklan ini akan memberikan anda trafik atau hits ke laman web atau blog perniagaan anda sehingga 3,000 UV.  Suatu yang cukup bagus untuk mempromosikan produk, perniagaan atau bisnes online anda. Nak tahu bagaimana nak dapatkan peluang untuk mempromosikan produk dan bisnes anda secara percuma ini tak?

Daftar Percuma Dengan Lynk.my dan Dapatkan Kredit RM50 Percuma

Jika anda pernah baca post saya sebelum ini mengenai Lynk.my; tentu dah nampak bagaimana saya berjaya meningkatkan trafik blog ini dari 10K pageviews sehari menjadi 20K - 40K pageviews sehari. Satu yang sangat mengujakan dengan kos yang minima.

Jika anda tak perasan, anda boleh rujuk post saya ini - Tatacara Menaikkan Trafik Blog Mencanak-Canak Dengan Lynk.my

Apa yang perlu anda buat, hanyalah daftar secara percuma sebagai Advertiser (pengiklan) di Lynk.my. Kemudian, anda peruntukan sedikit dana untuk mempromosikan produk, bisnes, laman web atau blog perniagaan anda di ruangan 'Advertiser Dashboard - Create Campaign' seperti ditunjukkan di bawah ini ..
RM50 Percuma Untuk Pengiklan, 3K UV Bakal Diterima
Minima dana untuk mengiklankan produk, bisnes, laman web atau blog perniagaan anda adalah serendah RM50 sahaja. Dengan dana ini, anda boleh mendapat trafik daripada pengunjung unik sehingga 3,000 sehari. Ini bermaksud, apa jua yang anda iklankan menerusi Lynk.my akan dilihat oleh 3,000 prospek atau bakal pelanggan anda !!

Need Ads, Use Lynk.my

Konsep mudah, anda sediakan dana dan kreditkan ke dalam akaun 'Advertiser Lynk.my' anda. Kemudian, 'create campaign' anda dengan letakkan link atau URL laman web, blog perniagaan malah FB page anda. Contohnya macam di bawah ini ..
Cara Dapat Trafik UV Tinggi Untuk Blog dan Laman Web
RM50 Percuma Untuk Pengiklan, 3K UV Bakal Diterima
Dah siap 'setting create campaign', anda akan diminta untuk 'start campaign'. Mulakan kempen anda, dan anda akan tengok trafik menjadi mendadak kurang daripada 60 saat selepas itu ..

Macam anda tengok di atas tu, kempen saya buat .. hanya bajet RM2 sahaja sehari, satu post berkaitan modul belajar Adsense, saya terima views sehingga 4489 .. haha .. amacam?

Promosi Kredit RM50 Percuma Lynk.my Untuk 3,000 UV

Percuma Trafik ke Laman Web dan Blog Perniagaan Anda
Untuk tempoh terhad ini, pihak Lynk.my telah berbesar hati untuk memberikan kredit percuma sebanyak RM50 untuk setiap user yang mendaftar di laman web Lynk.my. Promosi ini sah dari 5 Februari lalu hingga 5 Mac 2017.

Tetapi ada syarat ...

Syarat Daftar dan Claim RM50 Percuma

Tak adalah syarat berat sangat pun, cuma anda kena pastikan bahawa iklan yang mahu anda buat itu tidak membabitkan perkara di bawah ini:
  • Iklan lucah
  • Iklan perjudian
  • Iklan dadah
  • Iklan movie online atau movie streaming
  • Iklan lagu streaming
  • Iklan bahan dan produk terlarang

Jika berminat untuk dapatkan free kredit RM50 ini, terus klik butang di bawah ini untuk pendaftaran percuma.


Anda hanya dibenarkan daftar untuk satu URL sahaja - tak kiralah laman web atau blog perniagaan anda. Cepat ambil peluang ini, anda bakal dijamin menerima 3,000 UV dari Lynk.my !!

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. antara iklan short url paling best ialah lynk. Kemas dan rapi je. Takde iklan2 lain terselit macam pop-up extra..

    BalasPadam
  2. Terbaik tuan. Perkongsian yg menarik, ilmu baru. :)

    BalasPadam
  3. wow bagus juga nie..boleh juga nak cuba...

    BalasPadam
  4. Tq bro HH share promo ni..test duluuuu.. :d

    BalasPadam
  5. satu peluang yang tak boleh dilepaskan...

    BalasPadam
  6. hehehe..baru tahu..sebelum ni guna lynk hanya untuk hasilkan income je. hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement