Siapa sini buat bisnes dan jual produk menggunakan laman sosial Instagram? Hmm agak-agak anda puas hati tak dengan jumlah jualan produk menerusi Instagram? Bagaimana pula dengan jumlah follower di akaun Instagram anda? Adakah jumlah follower yang ada boleh bantu anda melariskan jualan produk dan promosikan bisnes anda secara automatik? Kenapa tak mencuba menggunakan Autoinsta? Autoinsta adalah satu sistem yang akan bantu anda dalam pemasaran di Instagram!

Sistem ini masih baru untuk pengguna Instagram di Malaysia. Malah, setakat post ini ditulis, baru ada lebih kurang 65 orang pengguna sistem Autoinsta ini. Walaupun ianya masih baru, tapi ia telah memberikan impak sangat memuaskan kepada yang terawal menggunakan sistem pemasaran Instagram ini untuk buat duit online.

Pemasaran Instagram Secara Automatik Dengan Autoinsta

Sistem ini baru sahaja dilancarkan untuk pelancaran kali kedua dengan versi updated, dan ia sedang membuka peluang untuk mana-mana usahawan online untuk mencuba sistem Autoinsta ini.

Saya diberikan amanah untuk mempromosikan sistem ini kepada mereka yang berminat memandangkan ramai golongan usahawan online yang membaca blog saya .. eceh ... Jika anda berminat, boleh baca dulu apa yang Autoinsta ini boleh lakukan ...

Apa Autoinsta Ini Lakukan?

Autoinsta akan mengAUTOMATIKkan segala aktiviti anda di laman sosial Instagram anda hanya menerusi satu dashboard. Anda tidak perlu pun login ke akaun sosial Instagram anda .. malah, anda tidak perlu berada di 'depan' akaun Instagram anda untuk melakukan promosi dan pemasaran .. semuanya akan dibuat secara automatik menerusi sistem Autoinsta.
  • Tak perlu lagi mengadap instagram berjam-jam setiap hari
  • Tak perlu susah payah follow unfollow sendiri dah
  • Tak perlu susah payah nak skrol instagram untuk like & komen gambar satu per satu
  • Tak perlu buat post secara manual, nak fikir ayat, fikir hashtag apa bagai.
Mudah je semua ni kalau anda gunakan Autoinsta ... anda setkan menerusi dashboard sistem Autoinsta, dan biarkan ia berjalan secara automatik.

Apa sistem Autoinsta ini boleh lakukan?
  1. Auto Likes - Pilih feed yang anda mahu dan like semuanya dengan satu klik.
  2. Auto Direct Message - Hantar mesej kepada semua follower anda untuk promosi produk & bonus dengan satu klik.
  3. Auto Comment - Pilih dan tulis komen anda pada gambar yang anda mahukan dengan satu klik
  4. Auto Follow - Anda boleh follow akaun instagram berdasarkan hashtag. Hanya perlu tulis hashtag dan biarkan sistem follow dengan sendiri.
  5. Auto Unfollow - Anda boleh kurangkan jumlah following dengan fungsi ini secara automatik. Hanya perlu set, sistem akan jalankan urusan unfollow.
  6. Auto Follow Back - Hantar direct message kepada akaun yang baru follow IG anda. Berikan special price kepada mereka dan buat jualan sejurus mereka follow anda.
  7. Auto Post - Anda boleh upload gambar dan post di Instagram terus dari dalam dashboard
  8. Schedule Post - Anda boleh schedule post dan ulang post yang sama berulang kali dengan sekali setting.
  9. Hashtag Search - Anda boleh mencari hashtag yang popular seluruh dunia dari dalam dashboard.
  10. Auto Delay - Tak perlu takut akaun diblock. AutoInsta mempunyai setting untuk jarakkan semua aktiviti mengikut masa yang anda inginkan.
  11. Analytic Report - Semak analisis aktiviti yang anda jalankan setiap hari dari dalam dashboard.
Menarik tak? Jika anda seorang usahawan dan penjual produk menerusi Instagram, saya pasti semua benda di atas itu sangat mengujakan, jimat masa, dan paling best .. perkataan AUTO tu ... jadi, tak perlu lagi buat kerja manual ... yelah, bukan semua peniaga kat Instagram tu ada staff sendiri .. huhu.. banyaknya peniaga solo .. kan kan?

Video Testimoni Pengguna Sistem Autoinsta (Pengguna Terawal Fasa Pertama)

Untuk pelancaran fasa kedua ini, sistem Autoinsta memberikan tawaran untuk akses seumur hidup (lifetime) kepada mereka yang mendapatkan sistem ini menerusi kuota yang telah disediakan. Satu harga sahaja.

Ia satu penjimatan dan tawaran yang memang sangat awesome! Kalau ikutkan, anda perlu bayar akses ikut bulanan, tapi untuk masa terhad dan dalam kuota tertentu, anda kini hanya bayar sekali sahaja untuk akses LIFETIME kepada sistem Autoinsta. Jika anda berminat, boleh terus ke pautan berikut:
[+] Tawaran Sulit - Akses Life Autoinsta
Oh Ya, pastikan juga anda dapat 3 bonus hebat secara percuma bernilai RM450 yang diberikan.

Update versi akan datang akan diberikan percuma dan ada group support menerusi email dan juga telegram untuk bantu anda melakukan pemasaran Instagram dengan Autoinsta ini.

Orait.

Harap sistem ini akan bantu lebih ramai usahawan online yang gunakan Instagram untuk buat sales, dapat banyak follower dan lebih lagi, in Sha Allah. Meh lihat beberapa lagi info serta testimonial lain .. klik pautan di bawah ini ye.
[+] Tawaran Sulit - Akses Life Autoinsta
Sila warkan kepada rakan usahawan online yang lain.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement