Adakah anda salah seorang peminat setia penyanyi popular Anuar Zain? Jika ya, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan album terbaru eksklusif beserta autograf Anuar Zain ini yang boleh ditempah secara online.

Saya ada menyediakan pautan untuk memudahkan anda menempak album eksklusif Anuar Zain ini. Namun, tempahan eksklusif ini adalah terhad untuk 200 tempahan terawal sahaja. Jadi, jika anda benar-benar mahu dengari suara lunak Anuar Zain menerusi lagu-lagu terbaru 2016 beliau, maka jangan lepaskan peluang yang telah tersedia.

Album Anuar Zain Terbaru, Berautograf Eksklusif Menerusi Lazada Malaysia


Apa perlu anda buat ialah, hanya klik pada pautan di bawah ini:
[+] Klik Sini - Jadilah 200 Terawal Memiliki Album Anuar Zain 2016
Selepas anda klik ... anda akan dibawa ke laman di bawah ini.... klik pada Buy Now atau Add To Cart untuk meneruskan tempahan.
Kemudian, anda terus ke bahagian check-out, dan boleh bayar menggunakan cara-cara berikut:
  1. HelloPay - Bayar tunai di kedai 7-11 seluruh Malaysia
  2. Online Banking - Maybank, CIMB, Hong Leong, Public Bank, Ambank dan RHB
  3. Kad Kredit

Jika anda mahu menggunakan baucer diskaun, boleh masukkan kod berikut untuk diskaun 25%: 25lapcyber25

Album terbaru Anuar Zain akan diedarkan kepada anda bermula bulan Oktober 2016. Album dalam bentuk CD ini akan disertakan sekali dengan tandatangan eksklusif dari Anuar Zain sendiri. Jadi, ia pasti sesuatu yang berikan nilai terbaik dan sentimental untuk anda sebagai peminat Anuar Zain.

Album Anuar Zain 2016 ini adalah istimewa kerana ia merupakan album kelima daripada beliau, dan mengambil masa sehingga 5 tahun untuk dihasilkan dengan penuh teliti.

Video Muzik 'Andainya Takdir' - Single Terbaru Anuar Zain 2016

Antara lagu terbaik yang dimuatkan dalam album terbaru 2016 Anuar Zain ini ialah lagu single terbarunya bertajuk 'Andainya Takdir'.
[+] Klik Sini - Jadilah 200 Terawal Memiliki Album Anuar Zain 2016
Di bawah adalah video muzik untuk single pertama Anuar Zain 2016 - Andainya Takdir ... menampilkan sebuah kisah yang sayu hati .. tontonlah ye...


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement