Mince MX - Formulasi Bakar Lemak Maksima Dengan 2 Langkah. Adakah anda mempunyai masalah lemak berlebihan dalam badan? Jika rasa ada bahagian badan yang mungkin bermasalah dengan lebihan lemak, maka produk Mince MX adalah disyorkan untuk anda cuba. Dengan Mince MX, anda boleh cuba untuk bakar lemak semaksima mungkin menerusi dua langkah - minum dan serum.

Jika anda mendapatkan produk Mince MX ini, anda akan peroleh dua cara untuk mengatasi masalah lemak berlebihan dalam badan anda. Formulasi tindakannya adalah menerusi jus minuman untuk atasi secara dalaman dan langkah kedua menggunakan booster hot serum untuk atasi secara luaran. Dua tindakan dalam masa yang hampir serentak untuk atasi satu masalah - lemak berlebihan atau berat badan.

Mince MX - Formulasi Untuk Bakar Lemak Secara Maksima Dengan Dua Langkah

Mince MX - Formulasi Bakar Lemak Maksima Dengan 2 Langkah
Jadi, tidak hairanlah mengapa produk ini menjadi pilihan, kerana ia membolehkan pengguna dapat merasai kelainan dan keberkesanan produk ini seawal 1-3 minggu. Malah, daripada testimoni pengguna, ada yang berjaya atasi masalah lemak, dan berat badan turun sehingga 15kg dalam masa sebulan atau kira-kira 3-5kg seminggu.

Saya baru sahaja diberikan kesempatan untuk mencuba produk ini. Hmmm .... sedappp sekali jus Mince MX ni ... rasa manis-manis masam gitu. Rupa-rupanya Mince MX ini diformulasi dengan rasa kesedapan Jus Mangga (Mango). Bila dituang dari botol, agak pekat likat juga jus ni .. jadi terpaksalah saya campurkan dengan sedikit air, dibuat minum sambil menyediakan artikel ini untuk bacaan anda .. hoho.

Sedikit fakta untuk dikongsikan kepada anda mengenai jus ini. Penting sebagai seorang pengguna untuk teliti produk, terutama produk untuk kuruskan badan kerana khuatir ... dari kesan positif yang kita mahukan, mendapat pula mudarat. Jadi, kita tengok, kita baca review dan kaji sedikit .. tak gitu?

Ok.

Bukan Sebarang Fat-Burner

Mince MX Juice ini diformulasikan khas dengan 6 fungsi fit and beauty yang sangat berkhasiat; terdiri daripada bahan-bahan yang terbaik dan alami. In Sha Allah, dengan formula Pembakar Lemak Thermal yang alami, menjadikan pembakaran lemak selamat serta tiada kesan sampingan yang biasa terdapat dalam kebanyakan Fat Burner dalam pasaran.

Fungsi lain yang terdapat dalam produk ini ialah Advance Detox yang membantu menyingkirkan toksin dan bahan-bahan yang tidak diperlukan badan seterusnya menurunkan berat badan dengan pantas.

Kandungan Mince MX 100% Untuk Bakar Lemak Maksima

Kandungan White Kidney Bean pula berfungsi sebagai Carbo-Blocker. Kandungan L-Carnitine berfungsi sebagai energy booster dengan menukar lemak kepada tenaga, seterusnya mempercepatkan pembakaran lemak. Kandungan Oligofructose yang merupakan dietary fiber prebiotic di dalam jus bertindak mengekalkan tenaga, meningkatkan perasaan kenyang, mengurangkan rasa lapar dan mengurangkan pengambilan kalori.

Kandungan Olive Extract yang terdapat di dalam Mince MX Juice pula berfungsi sebagai agen anti-penuaan & menggebukan kulit dari dalam. Bukan setakat anda dapat singkirkan lemak dari badan, malah boleh menjadikan anda kelihatan lebih muda daripada umur.

Anda boleh lihat senarai kandungan dalam produk ini seperti tertera di dalam gambar di bawah ni .. semuanya dari sumber alam (alami). Jadi, tidak perlu rasa risau mengenai kesan sampingan jika diambil ikut apa yang tertulis.
Mince MX - Formulasi Bakar Lemak Maksima Dengan 2 Langkah
Seperti yang saya sebutkan di awal tadi, Mince MX ini bertindak dari dalaman dan juga luaran. Ia ada jus untuk diminum dan ada serum untuk disapu. Berikut adalah cara-cara terbaik untuk menggunakan produk ini, bagi memastikan anda mendapat kesan maksima .. in Sha Allah.

Pengambilan Jus Mince MX

Mince MX - Formulasi Bakar Lemak Maksima Dengan 2 Langkah
  • Untuk standard pengambilan, ambil 10-20 ml setiap pagi 30 minit sebelum sarapan (atau mana2 waktu yang perut kosong). Boleh diminum terus dari cup yang disediakan ataupun dibancuh dengan segelas air sejuk.
  • Jika anda ada bersukan / workout, boleh ambil 30 minit sebelum aktiviti.
  • Jika mahukan kesan yang lebih optimum, boleh ambil 10-20 ml sekali lg pada waktu malam sebelum tidur.

Penggunaan Serum

  • Serum pula disapukan di tempat-tempat berlemak, menggeleber seperti di perut, peha, lengan, punggung dan lain2. Sapukan 1 atau 2 kali sehari pada waktu yang sesuai.
  • Jika anda ada bersukan / workout, sapukan sebelum aktiviti.

Kepada mereka yang ada masalah kesihatan serius, dan ada ambil ubat atau suppliment lain .... pastikan anda ambil produk Mince MX ini dua jam selepas anda makan ubat atau consume supliment lain ...

Dilarang sama sekali ibu-ibu mengandung ambil produk ni malah mana-mana supliment atau produk kuruskan badan lain pun tak boleh ambil kalau perut sedang membawak budak. Sangat bahaya. Boleh akibatkan anak dalam kandungan keguguran. Jangan lak tetiba rasa perut membesar, adalah sebab lemak berlebihan .. periksa dulu samada anda mengandung atau tidak sebelum ambil mana-mana ubat, pil, supplement, jus atau juga produk untuk kuruskan badan ni.

Orait .. saya dah terangkan mana yang mampu untuk pengetahuan anda. Produk ini secara peribadi, saya memang suka sebab ia keluaran ClearHerbs, syarikat yang sama keluarkan produk Pati Herba Madu yang pernah saya ambil selama beberapa bulan untuk kecergasan diri.
Testimoni pengguna
Untuk masa dan tempoh yang terhad, anda boleh dapatkan produk ini dengan harga promosi:
Sebarang pertanyaan atau nak order boleh hubungi :
Hotline : 011 3323 2919 / 017 848 0547
Facebook : Clear Herbs
Website : www.cergasmenawan.com
Website : www.clearherbs.com.my
Memandangkan produk ini adalah produk dari sumber alam, dan tidak mengandungi bahan aktif terlarang, maka ia tidak dikategorikan sebagai ubat atau bahan kawalan. Rujukan - No siri BPFK KKM adalah : 040716/06/198. Ia selamat, in Sha Allah. Dan dikeluarkan oleh syarikat bumiputera Islam yang menepati kaedah pengilangan GMP.


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement