5 Jenis Status FB Cerminkan Peribadi Diri. Adeh. Anda pengguna tegar laman sosial Facebook? Tahukah anda, kadangkala orang boleh mengagak karektor anda berdasarkan daripada status yang anda tulis di dinding Facebook anda.

Mungkin apa yang akan saya kongsikan ini tidaklah 100 peratus benar, sebab manusia ni ada 1001 ragam perangai, malah ada tu boleh menjelma dari seorang yang tersangat baik ... dan kemudian menjadi tersangat kejam dalam tempoh singkat. Tiada siapa tahu apa yang ada di dalam hati. Terlalu banyak manusia yang bertopeng ni .. huhuhu... apatah lagi di zaman sekarang ni.

Zaman sekarang mudah sangat nak menyamar diri, mudah sangat untuk sorokkan peribadi yang sebetulnya.

5 Status Facebook Cerminkan Peribadi Diri

Apapun meh tengok apa 5 status FB yang saya maksudkan, yang sedikit sebanyak dapat mencerminkan peribadi si penulis status di Facebook.

Meh tengok akan 'kebenaran' ini.... hehehehe...

Amacam? Ada rasa macam betul tak? Huhuhu ....

Jika rasa kita bukanlah manusia yang sesempurna mana, maka kita ada masa untuk melakukan perubahan untuk menjadi lebih baik. Facebook sekarang adalah lubuk untuk orang yang kita tidak kenal untuk menilai diri kita .. maka. biarlah mereka menilai dengan kebaikan. Elakkan fitnah.

Mungkin video iklan Merdeka 2016 ini - Iklan Merdeka 2016 Digi - Jangan Jadi Seperti Ah Wong boleh dijadikan satu lagi panduan untuk kita akui kesilapan sendiri.


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement