Dapatkan Nexus 6P Eksklusif menerusi Lazada Malaysia. Jadi pemilik terawal telefon Nexus 6P keluaran Huawei daripada Lazada Malaysia. Ia merupakan sebuah telefon pintar yang berkuasa dengan ciri-ciri terkini seperti fingerprint sensor yang semakin menjadi kegilaan ramai.

Lazada Malaysia menawarkan harga RM2,698 untuk Huawei Nexus 6P secara eksklusif untuk pelanggannya. Dan dalam masa terhad ini, setiap pembelian Nexus 6P menerusi laman web Lazada akan menerima secara percuma Cromecast bernilai RM149.

Tawaran Nexus 6P Dari Lazada Malaysia

Lazada Malaysia

Ia merupakan tawaran terbaik dari Lazada untuk memiliki telefon Nexus 6P yang mendapat review yang sangat baik di Amerika Syarikat. Malah, ia dianggap antara telefon pintar yang patut dimiliki di sebalik harganya.

[+] Klik sini untuk tawaran istimewa memiliki Nexus 6P 64GB dari Lazada.

Huawei bukanlah jenama cikai dari China, tetapi merupan antara jenama dipercayai dalam perhubungan mobiliti. Jadi, tidak hairanlah mengapa telefon keluaran Huawei mudah mendapat tempat di kalangan pengguna. Saya sendiri baru sahaja mendapatkan telefon Huawei Honor 7 menerusi Lazada Malaysia, dan saya membayar RM100 lebih murah dari harga pasaran semasa, selain mendapat hadiah percuma dari Lazada Malaysia!

Saya sudah lebih 2 bulan menggunakan telefon pintar jenama Huawei, dan amat berpuas hati dengan apa yang boleh dilakukan oleh telefon ini. Anda boleh baca 7 Sebab Berbaloi Memiliki Honor 7

Spesifikasi Nexus 6P Lazada Malaysia

Dan untuk Nexus 6P ini, anda bakal menggunakan sistem OS terbaru dari Android iaitu Marshmallow, dengan kapasiti 64GB memori beserta 3GB RAM. Diakui sistem Marshmallow adalah OS Android yang terpantas setakat ini, malah ia berupaya menjalankan banyak tugasan serentak dalam peranti mudah alih.
Spesifikasi Nexus 6P Lazada Malaysia

Nexus 6P mempunyai skrin paparan 5.7" Amoled HD dengan kekuatan bateri yang boleh bertahan lama. Jika bateri sudah hampir kehilangan kuasa, anda boleh berpuas hati dengan sistem pengecas terpantas yang dimiliki oleh Nexus 6P ini.

Saya sangat syorkan telefon ini kepada mereka yang berkemampuan, memandangkan ciri-ciri unik yang ada:

  1. Nexus 6 membawa dua generasi OS Android dalam dua peranti berbeza.
  2. Telefon Nexus mempunyai sejarah antara pertama menggunakan Google Android OS.
  3. Telefon ini dibuat dengan ciri standard; tetapi boleh membawa OS terbaru ke tahap keupayaan maksima dan kapasiti.
  4. Ciri yang ada adalah berguna dan bersifat premium. Ia menjadi antara pilihan terbaik telefon pintar untuk bisnes dan perniagaan; terutama sekali perniagaan online.


6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. HUAWEI bakal menjadi kegilaan ni Bro HH..

    BalasPadam
  2. tak sempat nak ikut perkembangan smartphone ni, but nice info... sejak hilang smartphone guna telefon blh call n sms sj... bila nak beli baru pun tahu.... hukhuk

    BalasPadam
  3. Salam singgah sini HH....menarik Huawei Nexus 6P ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang menarik .. :) body metal tu .. bukan plastik

      Padam
  4. Tawran menarik macam ni bukan selalu datang.Kena dapatkan satu ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement