Siapa kata anda perlu beli rumah atau hartanah untuk jana pendapatan atau buat duit setiap bulan? Pernah dengar Sublet Hartanah? Saya pernah berkongsi sedikit tips dan panduan berkaitan buat duit dengan sublet hartanah ni, kepada mereka yang dah baca dan download ebook percuma yang diberikan, saya ucapkan terima kasih dan tahniah. Anda kini sudah ada ilmu baru cara buat duit hartanah tanpa beli rumah !!

Ini bukan cerita dongeng, tapi ia sebuah kisah realiti yang telah dikongsikan oleh seseorang yang saya kenali sebagai Mohd Fairuz. Kalau anda pernah dengar nama beliau dalam mana-mana seminar hartanah, maka dah tentu tahu bagaimana beliau berjaya buat duit hartanah 4 angka setiap bulan tanpa perlu membeli atau memiliki rumah pun - atau dengan kata lain modalnya adalah lebih rendah dari membeli sebuah hartanah untuk buat duit dengan hartanah .. erkks .. faham tak ni?

Buat Duit Hartanah Tanpa Beli Rumah

Buat Duit Hartanah Tanpa Beli Rumah

Saya suka dengan Mohd Fairuz, sebab dia seorang yang berjaya dalam bidang sublet hartanah ni; dan dia tidak lokek ilmu. Cuma ilmunya bukan ilmu biasa-biasa untuk orang biasa-biasa yang capang telinga dan tak berbuat apa-apa.

Saya nak kongsikan kepada anda berkaitan peluang mengetahui segala tips, rahsia, teknik, dan panduan yang harus anda ikuti untuk buat duit menerusi hartanah tanpa membeli rumah ini.
[Fakta] Teknik buat duit hartanah tanpa beli rumah adalah merupakan teknik ambil untung 'atas angin' yang gunakan modal yang rendah.

Mohd Fairuz telah menyiapkan sebuah ebook yang mengandungi 6 modul langkah demi langkah untuk buat duit menerusi sublet hartanah. Beliau menamakan hasil perkongsian penuh ilmu ini sebagai Rahsia Sublet Premium.

Ebook Rahsia Sublet Premium

Buat Duit Hartanah Tanpa Beli Rumah

Perghh .... premium tu sebab ada 6 modul dalam ebook Rahsia Sublet Premium disekalikan dengan 4 bonus terbaik yang berkaitan dengan cara nak buat duit hartanah sublet ini.

Ok, apa ada dalam ebook Rahsia Sublet Premium ini?

Modul 1
  • Ketahui definasi hartanah dan jenis-jenis hartanah yang ada di Malaysia.
  • Kenapa pelaburan hartanah merupakan pelaburan yang selamat berbanding dengan pelaburan-pelaburan yang lain.
  • Pembongkaran 4 cara bagaimana pemain-pemain hartanah mendapat keuntungan daripada pelaburan hartanah..
  • 3 strategi yang menggunakan “orang lain” untuk menghasilkan income secara pasif.Inilah strategi yang dikatakan strategi “atas angin”
  • Basic 2 jenis sublet yang boleh berikan income lumayan 4 angka setiap bulan.
  • Bagaimana memilih sublet yang boleh menghasilkan keuntungan yang maksima. Dengan skill ini anda boleh hasilkan sehingga 3 kali ganda income dari bisnes sublet biasa-biasa.
Modul 2
  • Ciri-ciri bangunan yang sesuai dijadikan sebagai sublet premium.
  • 4 kawasan yang dianggap hot yang boleh dijadikan tempat untuk anda membuat sublet premium.
  • 3 teknik penting untuk validate kawasan tersebut benar-benar hot atau tidak. Teknik ini sangat-sangat berguna untuk sublet biasa.
  • Penggunaan ____________ sebagai peta supaya anda tak perlu turun ke padang untuk melihat kawasan tersebut. Anda boleh analisis kawasan tersebut remotely dari rumah dengan menggunakan tools ini. 
Dan ... banyak lagi dalam modul-modul yang berikutnya .... termasuklah:

  • Pengiraan penting yang mudah dan simple untuk anda ketahui keuntungan yang bakal anda perolehi setiap bulan. Kalau tak tahu buat benda ni memang susah nak dapatkan keuntungan yang maximum.
  • 2 kos perbelanjaan yang perlu anda pantau setiap bulan untuk mengawal keuntungan anda.
  • Kos permulaan yang terlibat dan bagaimana untuk mengurangkan kos permulaan tersebut.
  • Pembongkaran cara-cara pemasaran yang betul-betul berkesan secara offline dan online
  • Cara pemasaran secara online menggunakan medium pengiklanan yang percuma.
  • Satu agen pengiklanan online yang mampu membantu anda menebalkan poket anda setiap bulan. Agen ini bukan sahaja menarik tetamu dari dalam negara, malahan tetamu dari luar negara ..memang best!
  • Langkah demi langkah (siap bagi template) bagaimana untuk anda hendak register dengan agen-agen pengiklanan ini. 
Ebook ini juga menyediakan 4 bonus yang boleh membantu anda untuk menjadi mereka yang berjaya dalam Sublet Hartanah Premium ini ....
  1. Support group untuk bantuan berkaitan masalah sublet hartanah premium.
  2. Skrip ayat power untuk memikat pemilik hartanah sublet.
  3. Lubuk barang dan perabut second-hand berkualiti untuk lengkapkan sublet.
  4. Template pajakan dan sewaan yang boleh diedit untuk kegunaan anda.
Template Perjanjian Sewa - dan Pajakan

Bukan Panduan Jadi Broker Hartanah

Anda bukan diajar untuk menjadi broker hartanah, tetapi membuat duit menerusi hartanah milik orang lain. Jadi, jangan keliru dengan konsep ini .. ia merupakan satu bisnes yang telah lama wujud tetapi tidak ramai yang menceburinya.

Seandainya anda mahu pelajari ilmu hebat dan perkongsian sebenar Mohd Fairuz ini, maka saya syorkan anda untuk mendapatkan panduan ini.

Rahsia Sublet Premium - Special Offer

Buat Duit Hartanah Tanpa Beli Rumah

Special offer disediakan untuk mereka yang mendapatkan ebook Rahsia Sublet Premium ini sebelum 5 Januari 2016. Ia merupakan harga diskaun untuk mereka yang ambil tindakan sekarang; anda mungkin tidak akan mendapat peluang ini selepas itu. Jadi, saya syorkan anda untuk melakukan sekarang dengan klik pautan disediakan di bawah ini.
[+] Rahsia Sublet Premium

Jadi, pastikan anda tidak terlepas peluang untuk jana income dan buat duit hartanah tanpa perlu beli sebarang rumah sendiri - segalanya untung atas angin ... hoho .. hooo liaooo ..!

Tak teruja ke melihat pendapatan, income, duit yang masuk dalam akaun kepunyaan Mohd Fairuz? Itu bukti bahawa apa yang dikata memang benar ... jadi ini bukan ilmu scam yang nak kaut untung mudah .. tetapi satu ilmu yang membolehkan orang biasa yang tak ada duit nak beli rumah sendiri (lebih satu), dapat jana income mudah hanya dengan menyewa rumah orang lain.

Anda bukan broker hartanah, tetapi anda sewa rumah orang lain, dan jadikan ia sumber pendapatan anda setiap bulan. Nak tahu cara, kaedah dan rahsia yang diterangkan secara langkah demi langkah, maka anda harus rebut tawaran ini.
[+] Rahsia Sublet Premium

Harga asal dekat RM400 untuk dapatkan pakej Rahsia Sublet Premium ini. Jadi, anda sudah banyak untung ...


2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement