Contoh surat jawapan permohonan poligami daripada isteri. Jika tempoh hari, saya ada kongsikan satu surat permohonan seorang suami untuk beristeri lagi, yang ditujukan kepada isterinya, maka kali ini saya nak kongsikan pula surat jawapan balas dari si isteri untuk suaminya berkaitan permohonan untuk berpoligami.

Contoh Surat Jawapan Permohonan Poligami Daripada Isteri

Jika anda nak baca contoh surat jawapan permohonan poligami daripada si isteri ini, anda perlu terlebih dahulu baca surat permohonan dari si suami untuk berpoligami. Jika tak baca, nanti anda akan lost .. hoho .. dah baca surat permohonan poligami, barulah akan faham surat balasan yang diberikan oleh si isteri ...


Haha .. adeh. Satu tamparan hebat untuk si suami yang hantar surat permohonan kepada isterinya bila dapat surat balasan si isteri. Perghh ayat ada makan dalam punya ..

Bukan main garang lagi surat balasan si isteri ni ye .. hoho ..

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Haha, memang nak tergelak bila Mek ila baca. Apa pun poligami sesuatu yang diharuskan, cuma terpulanglah kepada pasangan suami isteri untuk menentukan. Bukan semua orang mampu berpoligami dengan jayanya. Ada yang hancur di tengah jalan.

    BalasPadam
  2. Suami lupa sertakan surat sokongan tu.

    BalasPadam
  3. Hahaha...terbaik lah surat jawapan ni. Kalau tak cukup lagi iman didada. Belum cukup ilmu agama. Belum penuh duit dipoket, lupakan lah pasal POLIGAMI yerp.

    BalasPadam
  4. Hehehe.
    Mungkin buku bertemu ruas.
    Hahaha.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement