Erkk. Emma Maembong dah single mingle? Wahhh .. ini mungkin berita sangat senang hati buat jejaka lain yang ada idam mahu melamar Emma Maembong sebagai suri di hati. Saya akui Emma Maembong memang cantik, malah satu keluarga termasuk adik-beradik lain juga cantik-cantik belaka.

Ohh patutlah blog saya sejak dua menjak ni dapat trafik kerana Emma Maembong. Tak sangka rupanya ada cerita di sebalik pencarian di Google. Hmm ... Emma Maembong dah single, dengar cerita sudah berpisah dengan kekasih hatinya seorang pengacara dan pelawak terkenal Malaysia. Siapa tu .. hmm Zizan Razak namanya.
Emma Maembong Dah Single Mingle?
Sebab musabab berpisah tak perlulah saya nak ulas sebab anda boleh baca sendiri di blog Beautifulnara.com; di blog itu dah cerita bertali arus mengenai kisah percintaan antara Emma Maembong dengan Zizan Razak sehinggalah telah diketahui seantero Malaysia bahawa mereka tidak lagi pasangan kekasih.
Emma Maembong Sedih
Lama jua ehh pasangan ini bercinta. Hmm nak buat macamana, jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Kalau tak dilamar memang akan melepas le. Tak perlu buat lamaran macam Hairul Azreen melamar Hanis Zalikha tu ... buat yang betul-betul lagi benar, jumpa keluarga, jumpa sanak sedara, bawa ibu bapa bertentang mata terus ikat pertunangan dan set date bila nak nikah. Bila ada tarikh ni, maka akan adalah perancangan yang betul-betul, bukan gimik, bukan nak buat gempak.

Hoho. Ramai jejaka dah senyum-senyum.... mahu pikat hati Emma Maembong yang sekarang sudah 'kosong' tanpa teman. Orangnya cantik, pastu pandai pula melukis. Saya ada kongsikan lukisan hasil kreatif Emma Maembong atau nama sebenar dia Fatimah Rohani Ismail ni. Mana tidak tumpah kuah jika tidak ke nasi, ye tak?

Baru-baru ini, Emma Maembong disenaraikan dalam 100 most beautiful faces 2014 oleh The 25th Annual Independent Critics List. Emma Maembong disenaraikan pada tangga ke 71, turut tersenarai Nina Dobrev (100) pelakon utama The Vampire Diaries, model seksi Scarlett Johansson (81) dan yang teratas adalah Nana dari Korea Selatan.

Ehem. Buat Emma Maembong yang semakin cantik bertudung, andai baca entri ni, janganlah sedih-sedih ye .. ramai jejaka di luar sana yang sedang menanti ... jeng jeng jeng.
Gambar Emma Maembong
Hoho. Amacam? Emma Maembong dah single .... siapa mahu tamatkan zaman bujang dengan gadis cantik ini, boleh komen di bawah .. hoho.

Saya? Maaf not available anymore. Sigh.

15 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Singgah sini ye . jom singgah blog shahril pulak !

    BalasPadam
  2. hahaha..ada peluang lagi tu bro..klau nak tambah lagi satu

    BalasPadam
  3. sapa2 nk ngorat boleh la tu.. hehheh
    mmg cantik dia

    BalasPadam
  4. Memang menjadi rebutan la Emma Maembong selepas ini. Melepas Zizan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm jodoh pertemuan ... mana nak tahu lepas ni derang buka lembaran baru ke .. Emma Maembong memang lawa, jelita.

      Padam
  5. semoga emma bertemu jodoh yang terbaik untuk beliau

    BalasPadam
  6. Confirm la ramai lelaki suka. emma cantik kot kesian zizan

    BalasPadam
  7. malas nak cara pasal artis...depa suka sangat putus sambung balik

    BalasPadam
  8. Tak maule..dia dah gi jepun dengan zizan.

    BalasPadam
  9. Memang dia single dari dulu lagi..tapi sekarang single and available...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.. selagi bukan tunangan orang .. ye dak .. :P

      Padam
  10. suke tgk emma ni dalam projek memikat suami..ala takpe..zizan takde, Aiman tu pun ok jugak..XD

    BalasPadam
  11. suke tgk emma ni dalam projek memikat suami..ala takpe..zizan takde, Aiman tu pun ok jugak..XD

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement