Disebabkan terbayar dua kali, terpaksalah saya redha yang income 8Share saya kena tolak sikit demi sikit. Dok tunjuk negative value pada dashboard akaun 8Share saya. Mula-mula saya ingat 8Share Malaysia nak bagi bonus sempena Merdeka ke 57, tapi rupa-rupanya berlaku kesilapan teknikal sehingga menyebabkan pembayaran sebanyak RMXX.XX dibayar dua kali selang masa seminggu.

Saya ada naikkan status ni kat Facebook. Meh add saya kat Facebook... :)

Gembira rasanya ingat sampai ke minggu depan, rupanya sudah kena deduct setiap kali 8Share dapat earnings... alahai alahai. Nak buat camner ye tak, kenalah redha dengan apa yang berlaku. Mungkin selepas ini 8Share kena lebih berhati-hati, jangan sampai buat silap lagi.

Income 8Share Kena Tolak!

Income 8Share Kena Tolak!
Jenuh juga nak dapatkan RM10 setiap kali perkongsian informasi menarik di 8Share tu. Memang tak mudah, dah susah rasanya sekarang nak dapatkan income dijana 20 sen setiap klik. Jika dulu mudahlah sebab tak ramai yang join 8Share ni.

Saya ada kongsikan beberapa tips nak jana income menerusi 8Share ni. Ada yang masih lagi relevan dan berjaya dapatkan maksimum RM10 setiap perkongsian. Dan saya lihat ramai juga rakan-rakan blogger yang daftar bawah saya dah dapatkan income 8Share ni. Bagaimana saya tahu? Sebab apabila mereka dapat earnings sebanyak RM2, saya akan terima RM1.

Bagi yang baru mendaftar pertama kali, akan datang RM1 sebagai earnings permulaan. Belum daftar? Boleh daftar sini - http://bit.ly/15Zu7xr
Cara dapat income mudah dengan 8share
8Share ialah salah satu cara nak jana income online menerusi laman sosial. Siapa ada Facebook, Twitter mahupun Instagram boleh cuba daftar percuma dengan 8Share dan mula jana income menerusi perkongsian-perkongsian menarik yang disediakan.

Setiap perkongsian itu maksima boleh dapat RM10. Bila dah habis kuota RM10 yang disediakan untuk anda atau habis bajet 8Share dari pengiklan tersebut, maka ia tidak akan ada lagi disenaraikan.

Ada blogger yang buat teknik tertentu untuk jana income ni, malah ada yang wujudkan group tertentu bagi saling klik informasi yang dikongsi. Hmm .. sebenarnya, teknik ini salah di sisi terma dan syarat ditetapkan oleh 8Share. Anda mungkin boleh kena banned dan income yang anda dapat takkan dimasukkan ke dalam akaun bank anda.

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Sabar ya HH..insya Allah, mana tau lepas ni rezeki berlipat ganda HH dapat..^_^

    BalasPadam
  2. Yt ad jg daftar 8share ni. Tapi tak menjana pdptn lagi. Huhu.

    BalasPadam
  3. 8share masyuk jika betul cara dan tekniknya :)

    BalasPadam
  4. cik nor dia tambah..hihik..singgah baca blog cik nor..:)

    BalasPadam
  5. Saya belum daftar lagi dgn 8share nhe..hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement