Komisen dijana menerusi affiliate hampir RM10000 hanya dalam masa 4 hari !! Tak terujakah anda? Saya sendiri melihat ramai rakan-rakan blogger saya seperti +Tok Puteh, +Prof Hariz, +haslizam johar dan +Azrizam Mansor menjadi antara top affiliate menjana income affiliate menerusi komisen dengan penuh gaya.

Paling menarik, ada di antara rakan saya ini baru sahaja sertai program affiliate yang eksklusif ini, dan alhamdulillah, rezeki mereka sehingga menjana komisen ribuan ringgit.

Komisen Affiliate Hampir RM10,000 Dalam 4 Hari!


Saya pernah juga merasa komisen yang baik daripada affiliate niche-x ini. Saya ada ceritakan sebelum ini di entri ini - Berjaya Buat Duit RM1034 dari Produk Niche-X

Pada masa tu, saya pun baru je join program affiliate niche-x ni. Memang berbaloi.

Sekarang, ramai yang tanya, bagaimana nak menjadi seperti mereka? Bagaimana nak jadi affiliate program produk niche-x ini?
Untuk itu, anda perlu dapatkan dahulu rakaman seminar yang telah tersedia untuk anda tonton, lihat, dan dapatkan ilmu darinya. Nak bermula sesuatu, kena ada ilmu, jika tidak anda mungkin tidak seberjaya orang lain.

Sekali lagi saya tanya, tidak terujakah anda melihat rakan-rakan blogger saya ini menjana income sebegitu lebat, sampai boleh lupakan gaji hakiki kerja yang dibayar sebulan? Haaa ... tepuk dada tanyalah diri. Orang lain dah berjaya, anda masih lagi dok melihat.

Lihat sahaja bagaimana rakan blogger saya +Prof Hariz berjaya dapat komisen RM5780 walhal saya cap beliau sebagai seorang affiliate yang baru je join dengan promosi produk niche-x ini.

Saya juga pernah beritahu kepada anda, bagaimana seorang pelajar berjaya dapat jualan hampir RM7K daripada produk affiliate yang sama. Tak ingat kisah tu? Anda boleh godek sendiri dalam blog ini.

Rakan blogger +Tok Puteh ... tergamam saya lihat beliau berjaya peroleh komisen RM7K. Juga dibuat atas promosi selama 4 hari! 4 hari dapat gaji 2 bulan kerja gomen yang duduk ofis ... perghh memang mantaplah.

Jadi, apalagi bukti yang boleh saya yakinkan kepada anda, bahawa produk niche-x memang boleh berikan income daripada blog yang anda idamkan. Sekali promosi, jana income lebih sebulan gaji anda .. melainkan anda seorang CEO syarikat berjaya.

Mulakan langkah sekarang kerana ianya terhad, siapa cepat, dia dapat .. bila dah dapat, memang gembira di hati tak terkata ...

[+] http://jvsecurepay.com/access/61qc/2624

Lambat, nanti anda melepas, nanti esok lusa orang lain buat duit, anda tengok sahaja .... macam saya yang melepas nak promosikan produk ini, almaklum tengah mood raya ....

Tahniah pada rakan-rakan blogger saya yang berjaya buat duit dengan program affiliate niche-x ini. Nyata ia sangat berbaloi dan sumber income tambahan untuk blogger Malaysia.

Alhamdulillah.


17 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Memang masyuk kalau bab affiliate ni...
    Kalau ade rezeki insyaAllah akan join jugak...:)
    affiliater baru2 pulak tu...

    BalasPadam
  2. Pernah jugak usha program affiliate nie. Mr Titan pun hebat dalam affiliate. Nak berjaya mcm diorang kena belajar banyak lagi pasal affiliate... =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. :) titan dia main oversea je dah skang ni .. lagi masyukkk semua USD je dah

      Padam
  3. sangat mengujakan..memang raya sakan..kalau dapat memang best

    BalasPadam
  4. Memang hebatlah. tahniah buat semua yang berjaya, beri inspirasi pada yang lain.

    BalasPadam
  5. niche kerjaya memang masyuk kalau kena caranya..bila plak aku nak masuk niche ni..ehehe

    BalasPadam
  6. terima kasih pada yang turut serta dalam cabaran niche kerjaya :)

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. Kena bermula dengan rakaman video itu dahulu

      Padam
  8. Dah sama mcm gaji sebulan player bolasepak kat Msia ni...

    BalasPadam
  9. Wah hebatnye...dalam 4 hari blh dapat beratus2 hingga ke 5 angka..ada lagi ke seminar begini?

    BalasPadam
  10. web mana yg ok untuk buat affiliate ni bro HH? skrg saya guna affiliate lazada je..baru lagi so x nampak lg hasil

    BalasPadam
    Balasan
    1. akk pernh guna Lazada ni..dalam sebulan nak dpat 2USD pun payah

      Padam
  11. akk x paham sangat ttg affillite ni x reti nak promote

    BalasPadam
  12. wau, saya teruja dengan TITAN, siap main affiliate overseas tuuu,, giler arghhhh,,, legend malaysia weyhh,,,, TERUJA sangat !!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement