Adakah anda nak tahu rahsia Radiusite jual tudung dan berjaya? Radiusite merupakan salah satu jenama tudung yang terhasil daripada kebijaksanaan dan kepintaran seorang pelajar universiti yang juga seorang blogger Malaysia. Sehingga kini ramai anak-anak gadis remaja cantik belaka-belaka yang telah pun mengenali tudung jenama Radiusite.

Radiusite awal-awal dulu merupakan satu blog kendalian seorang pelajar cantik daripada UiTM bernama Ika. Ketika itu, blog Radiusite boleh diakses di sini - radiusite.blogspot.com.

Rahsia Tudung Radiusite Berjaya


Rahsia Tudung Radiusite Berjaya
Mula berniaga secara online menerusi blog sejak dari belajar di UiTM lagi. Dan dia berniaga bisnes tudung ini sehinggalah ke hari ini. Sehingga kini, Fanpage Radiusite dah cecah lebih 700 ribu Likes. Dan laman web Radiusite telah berkembang dengan jayanya. Pemiliknya, dulu blogger yang jual tudung secara kecil-kecilan, sekarang dah jadi jutawan!

Ika Radiusite - Dari Pelajar Menjadi Jutawan Tudung Online

Ika, seorang blogger; pemilik Radiusite telah memulakan bisnes tudung menerusi Twitter, Instagram dan juga Facebook.

Jutawan kerana jual tudung je. Apakah rahsia buat duit dengan bisnes tudung yang digunakan oleh pelajar cantik ini sehingga kini menjadi antara jutawan tudung di Malaysia?
Rahsia Ika Radiusite berjaya jadi jutawan tudung online
Cik Epal, MdmLily Lilo dan Ika Radiusite. Kredit Foto: Miss Lily Photo

Rahsia Tudung Radiusite Berjaya

Mungkin anda tak tahu, salah satu kejayaan dan rahsia Radiusite ialah memperkenalkan manik pada fesyen tudung. Saya boleh katakan, tudung Radiusite adalah yang mula-mula atau pioneer meletakkan manik pada tudung sehingga menjadi ikutan dan trend fesyen tudung. Fesyen tudung bermanik menjadi satu fenomena yang mengangkat jenama ini dikenali dengan mudah.
Foto cantik Ika Radiusite
Ika Radiusite kini bergelar isteri. Kredit Foto: ikaradiusite.blogspot.com


Radiusite salah satu website  yang saya kagum. Pada saya apa yang menyebabkan dia boleh sampai ke tahap itu kerana ialah ilmu yang dia ada dan juga kesabaran dia. Juga penting ialah kesanggupan untuk melabur agar jenama dapat diperkenalkan dengan lebih meluas.

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. pergh....
    mawardi nak jadi tauke tudung laa pulakkk.. haha

    BalasPadam
  2. assalamualaikum hh...bestnya usaha tangga kejayaan...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah, berkat sabar dan pandai ambil peluang serta kreatif .. jadikan IKA blogger yang kaya raya dengan bisnes tudung yang pelbagai.

      Padam
  3. Nak berniaga ni satu kena ADA KEJUJURAN ..bukan jujur pada diri saja tapi jujur pada orang lain jugak ..Tanpa kejujuran anda buat apa sekalipon tak ke mana ..Jadi sebelum nak memulakan perniagaan tanamkan dalam2 sifat JUJUR dalam diri kita ..InsyaAllah BERJAYA ... JUJUR ITU PENTING ..

    BalasPadam
  4. wah! rezeki dia kan..dgn tudung jadi jutawan..alhamdulillah..seriusly baru tau..

    BalasPadam
  5. bangga dengan dia kerana mampu mnejadi jutawan dalam usia yang begitu muda!

    BalasPadam
  6. bangga dengan dia kerana mampu mnejadi jutawan dalam usia yang begitu muda!

    BalasPadam
  7. memang berhajat utk expand bisnes ke bidang tudung pula..

    sedang lakukan market researching :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement