Bolehkah seorang wanita menjadi seorang ejen (agen) hartanah yang berwibawa? Sila komen di akhir entri ini, seandainya perlu untuk nyatakan pendapat anda. Tetapi, sebelum itu, mari bersama saya untuk memperlihatkan samada seorang wanita itu boleh menjadi seorang ejen hartanah yang bagus atau sebaliknya, Ok?

Saya perkenalkan Iffah Zaimi. Siapa dia? Ok, kita tengok sedikit sebanyak apa yang ada di wall Facebook wanita ini ye ... ada sesuatu yang menarik yang ingin saya kongsikan kepada anda yang ada kaitan dengan menjadi seorang ejen hartanah berkaliber.

Wanita Sebagai Ejen Hartanah Berkaliber?




Jadi bagaimana? Nampak tak bagaimana wanita ini menjadi seorang ejen hartanah hanya di Facebook?
Ejen Hartanah

Hebat tak hebat wanita ini? Dia tak lokek ilmu, itu sebab ada sebuah ebook dihasilkan bertajuk Rahsia Ejen Hartanah. Dalam ebook ini, baik lelaki mahupun wanita boleh menjadi seperti Iffah Zaimi, iaitu sebagai perunding atau ejen jualan untuk sebarang bentuk hartanah di Malaysia.

Dalam ebook tersebut, anda boleh baca dan dapatkan ilmu padu mengenai bagaimana anda boleh menjana income menjual sesuatu yang bukan anda punya! Haaa ... itu yang best, anda jual orang punya harta, anda dapat komisen lumayan!

Ebook itu nanti ada carta alir yang memudahkan anda untuk faham. Bahasa pun bukannya kompleks sangat, tetapi lebih straight forward dan tidak merapu. Kemudian, bentuk penceritaan adalah berperingkat - step by step, jadi anda hanya perlu ikuti dan faham betul-betul.

Siapa yang harus ada ebook ini? Kalau anda nak tahu rahsia ejen hartanah, maka tak kira siapa ... boleh sahaja miliki Rahsia Ejen Hartanah. Samada anda nak jadi ejen atau tidak, paling tidak anda sudah tahu permainan seorang ejen hartanah ... hehehee...

Beminat nak tahu lagi? Lemahkan jari hanya untuk meneliti muka surat ini - Rahsia Ejen Hartanah (klik)

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Menarik tp perlukan semangat yg kuat dan boleh yakinkan org

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Bukan mudah. Tapi kalau berjaya, memang satu kerjaya sambilan yang boleh buat kita mudah melakukan sesuatu yang lebih ...

      Padam
  2. Kena berani hadapi rintangan dan berdaya saing dengan bangsa lain....

    BalasPadam
  3. Salam..

    wah..saya baru perasan entri ini..terima kasih atas penghargaan saudara =)) tak sangka..hihii

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement