Rezeki kadangkala tanpa disangka. Kita usaha lakukan seboleh mungkin. Jika terima habuan, alhamdulillah. Itu adalah berkat usaha yang konsisten dan berterusan. Perlu buat kerja untuk dapat hasil kerja. Alhamdulillah, ada penyata komisen kelima dan keenam dari AgenAffialite.com.

Bukan mudah nak jana income menerusi blog dengan affiliate, tetapi kalau anda rajin dan cari ilmu berkaitan buat duit dengan blog, in Sha Allah, hasilnya akan anda dapat selepas tindakan dan kerja dibuat. Bukan sehari dua .... kena hari-hari, kena sentiasa peka akan keperluan. Kena tahu teknik dan cara serta kaedah untuk jana income menerusi affiliate di blog.

Komisen Kelima dan Keenam AgenAffiliate.com 2014

Komisen agenaffiliate.com bulan februari 2014

Jika anda ada peluang untuk tonton video cara buat duit dengan affiliate, anda boleh daftar percuma di sini - Jana RM800-RM1,000 Secara Part Time Dari Rumah Serius daftar percuma .. tak perlu bayar apa-apa pun untuk anda tahu mengenai informasi ini. Jika anda telah menonton video tersebut, maka seterusnya anda perlu tahu bagaimana nak mula dan dapatkan pendapatan affiliate pertama anda.

Ada banyak teknik dan kaedah buat duit dengan blog menerusi affiliate ini. Saya sendiri dah banyak ulang cerita dalam blog ini. Ada yang mahu terima, ada yang macam cebik bibir. Itu terserah. Saya buat duit dengan blog, anda tidak ... itu bezanya.


Jangan percaya apa yang saya cakap, tetapi percaya apa yang disampaikan oleh mereka yang lebih berjaya daripada saya.

Saya bukan pakar. Saya macam anda juga, seorang blogger ... malah ada yang tak ada blog pun boleh buat duit dengan affiliate ini. Dan seperti saya katakan tadi, ilmu perlu dicari. Anda tonton video percuma tadi, dan berikan ruang untuk diri faham apa itu affiliate. Bukan kena bayar, percuma.

Sekali lagi, nak faham cara buat duit dengan affiliate -  Jana RM800-RM1,000 Secara Part Time Dari Rumah

Yang lain, saya serahkan kepada anda untuk dapatkan ilmunya. Ada percuma, ada berbayar. Tetapi kalau berbayar tentulah ada sebabnya, ye tak?

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement