Syukur alhamdulillah. Rezeki anak-anak nak bersekolah agaknya. Semalam saya dapat 3 komisen menerusi program affiliate. Semua program tersebut dipromosikan menerusi blog-blog saya. Tak banyak tapi alhamdulillah, sedikit sebanyak melegakan juga.

Jika usaha, cari jalan pasti akan ada kejayaan.

Nak dapatkan komisen menerusi affiliate, anda perlu berusaha tanpa jemu. Dan sekali lagi saya tekankan, jangan lokek untuk melabur mendapatkan ilmu berkaitan. Kalau liat nak memberi, maka liatlah anda nak mendapat.

Kalau anda baca ebook Rahsia Tarik Rezeki, anda akan faham apa maksud saya. Tapi tak mengapalah, pilihan di tangan anda. Anda berhak memilih. Ada banyak jalan untuk dapatkan side income. Dan bagi anda yang ada blog, memang cukup mudah .... tanpa modal, anda sudah boleh jana komisen, jualan dan pendapatan dengan blog - hanya menerusi affiliate.

Terima 3 Komisen Affiliate Awal Januari 2014

Tiga komisen affiliate awal Januari 2014 yang telah saya dapat melibatkan 3 produk berlainan.

  • Komisen Page Tab - Reka dan cipta Page Tab untuk Facebook secara percuma - RM15.50
  • Komisen Jobdirumah.com - Tawaran peluang kerja secara online - RM25.00
  • Komisen Rahsia Perolehan Kerajaan - RM75.00
komisen affiliate menerusi blog

Jumlah semua ... RM115.50

Jumlah ni dah selamat masuk ke akaun bank saya.

Bagaimana saya boleh jana income menerusi affiliate? Anda perlu dapatkan video Mesin Komisen. Video ini dihasilkan oleh seorang pakar buat duit affiliate berbangsa cina tetapi disampaikan dalam bahasa Melayu.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement