Alhamdulillah. Ada rezeki lagi daripada program affiliate, hari ini saya telah terima pembayaran komisen affiliate pertama saya untuk tahun 2014. Nampaknya, hasil ilmu yang dipraktikkan menerusi pembelian video Mesin Komisen masih lagi membuahkan hasil. Komisen affiliate pertama 2014 ini saya peroleh hasil affiliate PPL (Pay-Per-Lead) Facebook Page Tab.

Affiliate memang boleh buat duit jika kena cara. Tapi nak tahu cara yang betul jana pendapatan dengan blog menerusi affiliate, anda perlulah dapatkan ilmu berkaitan. Kalau tak ada ilmu, maka tak akan menjadi apa-apa. Dan bila dah ada ilmu, kenalah praktikkan pula. Jangan peram dalam komputer atau ingatan anda sahaja .... action makes result.

Komisen Affiliate Pertama 2014

 
Nak tahu apa bendanya yang telah memberikan saya jualan dan komisen di atas? Ok, ia berkaitan satu produk yang membolehkan anda buat page tab anda sendiri, seperti yang pernah saya paparkan di entri ini - Percuma dan Ekskusif untuk Facebook Fanpage Blogger

Saya sendiri dah guna produk tersebut dan nyata ia berkesan untuk mempromosikan sesuatu. Saya pernah guna aplikasi ini dalam anjurkan satu kontes di Facebook Fanpage pada tahun 2013.

Dan menariknya, benda ni adalah percuma.


Rasanya, anda masih boleh dapatkan secara percuma di sini - Buat Fan Page Tab Secara Percuma

Maaf, kalau anda klik pautan di atas, ia tidak lagi percuma, tapi yang pasti, produk ini adalah antara produk best yang boleh bantu samada peniaga online, pemilik fan page untuk memperoleh banyak likes dan jualan produk menerusi Facebook.

Tak percaya? Cubalah. Tak cuba tak tahu.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement