As-Salam. Kepada rakan blogger yang ada bisnes online atau bisnes internet, adalah dipelawa dengan segala hormat untuk sertai Ruang Niaga Usahawan Muslim. Dalam group ni, anda sangat digalakkan untuk kongsikan apa jua jenis pernigaan yang sah dan halal serta tidak melanggar hukum dan syariat Islam.

Pelawaan Sertai Ruang Niaga Usahawan Muslim

Dalam group tersebut, anda bebas beriklan tanpa dikenakan apa-apa syarat atau bayaran. Setakat ini, jumlah keahlian adalah melebihi 1.5 K, dan diharap akan lebih ramai usahawan, terutama usahawan Muslim bersama di dalam Ruang Niaga Usahawan Muslim ini.

Untuk mereka yang join, boleh klik pautan ini - Ruang Niaga Usahawan Muslim.

Kongsikan produk anda, iklankan dan beritahu semua rakan niaga yang berada di dalam group tersebut. Ini bukan sahaja peluang promosi, tetapi juga untuk rapatkan ukhwah yang punyai minat sama - bisnes.

Cuma, elakkan melakukan spam keterlaluan agar dapat beri peluang orang lain untuk promosi produk mereka. Kaya berjaya, luar biasa berkat.

Mahu buat bisnes dropship? Cuba Muslim Niaga Dropship Produk Islamik

Terima kasih.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement