As-Salam. Jangan ingat komisen yang kecil tidak boleh menjadi lumayan. Hanya orang yang tamak je yang akan merasakan nilai RM2 itu hanya sebesar taik idung masin mereka. Kalau anda tahu bersyukur, dengan RM2 itu anda boleh dapatkan roti canai dan teh tarik (kalau kat tempat sayalah). Hanya dengan RM2 inilah, saya telah berjaya mendapatkan komisen sehingga RM153 daripada Jomniaga.

Ya, saya dapat income RM153 dalam masa kurang 3 bulan (berbanding dengan pengiklanan blog dari Nuffnang yang perlu tunggu 3 tahun untuk RM50) dari Jomniaga.com yang saya daftar secara percuma, dan dilakukan menerusi blog je pun.

Jomniaga Beri Komisen RM153 Hanya Kerana RM2


Hanya Kerana RM2

Ya, hanya kerana RM2 je pun. Dah tengok buktinya kan? Dari RM2 komisen sejemput itu, saya berjaya mendapat sehingga RM153. Saya bukan jual apa pun, cuma ajak anda untuk sertai Jomniaga.com bagi mendapatkan peluang untuk diri anda sendiri berbisnes tanpa perlu keluarkan duit sendiri!

Haa, tanak ke ada bisnes sendiri secara online? Tak mahukah anda ada bisnes internet yang boleh menjanjikan pendapatan lumayan tanpa perlu anda keluarkan modal? Malah lebih best ... anda boleh jual pelbagai produk menarik yang ternyata sangat mengiurkan dan mendapat permintaan tinggi di laman maya ini (jika kena sasarannya).


Kalau anda belum daftar, meh daftar sekarang ... ala .. budak sekolah pun ada yang daftar Jomniaga.com ni, dan buat puluh-puluh ringgit weihhh ... kalau mereka tu celik-celik IT dah tahu untuk rebut peluang, mengapa anda tidak? Malulah sikit dengan budak-budak sekolah menengah yang dah boleh jana pendapatan menerusi Jomniaga ni ... paling tidak, duit belanja sekolah sebulan tak yah nak mintak mak pak dah.

Jadi, jangan persiakan usaha saya ini mempromosikan kepada anda satu peluang yang dah terlapang macam padang bola untuk menjana pendapatan di blog. Daftar percuma sekarang di Jomniaga.com (klik).

*p.s: Mungkin anda tak berkenan dengan bisnes macam ni, tak mengapa, ada 7 lagi cara buat duit online yang anda boleh tahu, hanya hadiri Konvensyen Pakar Bisnes Internet 2 dengan hanya RM99 untuk 2 hari. Info: Konvensyen Pakar Bisnes Internet 2




9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. nampak menarik je ni abg hasrul...harus mencuba ni (^_^). Thanks for the info

    BalasPadam
  2. alhamdulillah. rezeki tue. boleh lah cuba lepas nih.

    BalasPadam
  3. rezeki... allhamdulillah.. lepas ni boleh la bukak mata mereka yang kata blogging ni x dek faedah. :p

    BalasPadam
  4. Saya dah lama join Jom Niaga tapi belum usahakan apa2 lagi..entri bro ni menaikkan semangat saya untuk memulakan promosi..

    BalasPadam
  5. @Kenit Cinonet perlu cuba. :) moga berjaya ye.

    BalasPadam
  6. In Sha Allah ... banyak jalan untuk buat 'bisnes' menerusi internet ni

    BalasPadam
  7. Promosi kena teruskan, bukan kena bayar pun nak buat promosi, anda banyak promosi, lebih banyak kemungkinan utk dapat income

    BalasPadam
  8. ada.. ramai je.. hahahah padahal die orng tak tahu.. dalam masa yang sama.. bloger bloger ni lah kasi die orng info.. huhhuhu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement