As-Salam. Alhamdulillah, Jomniaga.com akhirnya kreditkan sebahagian pendapatan affiliate yang telah diperolehi ke dalam akaun PayPal Inc. Tak banyak, cuma RM52.00, masih ada lagi beberapa bayaran tertunggak lain yang belum dikreditkan. Sebelum ini dah terima juga, tetapi saya mohon dimasukkan terus ke dalam akaun bank.

Komisen Jomniaga.com Lumayan

Buat blogger blogspot Malaysia, dengan menyertai sebagai rakan affiliate dengan Jomniaga, anda bukan sahaja dapat akses kepada puluhan produk yang boleh anda jual untuk terima komisen sehingga 70%, tetapi juga anda mempunyai alternatif lain untuk blog anda menjana pendapatan. Tidak hanya bergantung dengan Nuffnang, Innity ataupun beberapa platform pengiklanan blog yang lain.

Tidak Jejas Status Glitterati Nuffnang

Mungkin anda risau status Glitterati Nuffnang anda akan ditarik, tetapi percayalah ... yang dah berkali-kali saya cakap, ia tidak akan jejaskan status eksklusif anda itu. Malah, sejak saya menyemarakkan program affiliate ini, blog saya telah dapat beberapa CPUV lain tanpa saya sedar! (Lama tak dapat CPUV daripada Nuffnang ni).

Affilliate Beri Income Berganda-Ganda

Dengan affiliate, anda dengan mudahnya boleh terima komisen berganda-ganda daripada perolehan pendapatan anda menerusi Nuffnang. Anda tentu teruja bila dapat income sampingan sehingga RM50 hanya dengan satu klik pembelian dari blog anda jika dibandingkan dengan perolehan income dari platform Nuffnang mahupun Advertlets atau Innity.

Itu RM50, bagaimana dengan satu klik pembelian daripada blog anda, boleh dapat sehingga RM70 sehingga RM100? Tentu lebih mengujakan bukan?


Maka, mengapa anda harus tunggu blogger lain seperti saya ni dok kumpul duit sampai ratus-ratus menerusi blog sedangkan peluang sudah tersedia buat anda?

Jika mahu, daftar percuma sekarang samada dengan klik banner disediakan atau terus sahaja ke sini - Daftar Jomniaga.

Tak perlu bertangguh kerana peluang ini mungkin tidak lagi percuma di masa akan datang. Hanya blogger yang cepat ambil peluang sahaja yang akan berjaya, in Sha Allah.


18 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wahh..masyuk..

    BalasPadam
  2. Abdul Halim Ismail18 Mei 2013 pada 2:42 PTG

    Tahniah bro hasrul..betul tu bro..peluang dah ada di depan mata, jangan bertangguh lagi. kepada yang masih belum daftar jomniaga, jangan malu-malu untuk klik link daftar jomniaga di atas tu..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum...Tuan HH
    Adakah dengan daftar ini kita sudah dikira agen affiliate di jomniaga. Bagaimana pula jika kita daftar yang jenis premium vendor? Adakah ia lebih byk lagi komisen ynag dapat.

    BalasPadam
  4. Kalau dah daftar sehingga isi butiran bank, tu dah kira sebagai agen la ... premium tu ada dua jenis kalau tak silap, satu untuk mereka yang layak dan satu lagi terbuka. Komisen sama je, cuma kita akan tahu sebelum orang lain tahu ....

    BalasPadam
  5. Betul, tak rugi apa2 pun ... daftar dan promo, ada rezeki, adalah ... :) kena usaha jaya.

    BalasPadam
  6. Ya, betul tu @sukmawati binti haron

    BalasPadam
  7. Saya dah check ada org yang klik banner kita....di blog kita...pertanyaan saya? Adakah dengan cara orang klik banner di blog kita dah dikira dapat komisen atau kena ada orang beli dulu produk yang kita iklankan di blog kita, barulah dikira dpt komisen? Harap tuan dpt berikan jawapan dan sedikit tip yang paling berkesan?

    BalasPadam
  8. Promosi yang mengena umpan ke yang perlu dilakukan.

    BalasPadam
  9. Affiliate adalah mengenai produk yang dijual, bukan klik iklan dapat duit, itu program lain - Nuffnang, Advertlets, Churp Churp, 8Share, Adsense ...


    Ini serupa macam dropship, di mana komisen diberikan apabila ada urusniaga berlaku.


    Tips paling berkesan - jangan jual produk, tetapi jual apa yang diberikan oleh produk tersebut.

    BalasPadam
  10. Ya, tapi jangan terlalu banyak, fokus kepada 2-3 benda, kalau ada entri mengenai pengalaman buat baju ke, persiapann raya ke, buat duit semasa raya lagi bagus.

    BalasPadam
  11. Terima kasih atas kesediaan Tuan HH memberi segala maklumat yang diperlukan walaupun saya tahu Tuan HH bukannya pemilik jomniaga cuma sebagai agen afiliate juga.

    BalasPadam
  12. Semoga Tuan HH terus maju jaya dlm apa jua bidnag yg diceburi dan menjadi kaya-raya dgn limpah rezeki daripada Allah Taala Yang Maha Kaya.

    BalasPadam
  13. :) Pemilik jomniaga adalah Gobala Krisnan, saya kenal dia sejak 2007 lagi masa buat blog mengenai marketing, dia antara top affiliater Malaysia ni, buat duit dengan clickbank dan adsense sejak bertahun lagi.


    Dia buat jomniaga sbb nak bantu lebih ramai orang buat duit dengan affiliate, samada sebagai marketer atau affilator.

    BalasPadam
  14. sukmawati binti haron8 Jun 2013 pada 3:50 PTG

    rezeki tu HH...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement