As-Salam. Sebuah peraduan yang menarik untuk disertai - Peraduan Keyword Contest Usahawan Kecil #1 2013. Sebuah peraduan bagi mewujudkan kesedaran akan wujudnya sebuah blog usahawan kecil yang mungkin dapat membantu para usahawan terutama blogger Malaysia. Anda mungkin menemui pelbagai tip-tip usahawan kecil yang boleh membantu. Ya, sebuah blog untuk sesiapa sahaja yang ada minat untuk ceburi bidang keusahawan.

Dan seperti yang semua, anda dan HH maklum, ramai juga blogger yang mempunyai blogshop atau blog niaga sendiri. Mereka ini boleh dikategorikan sebagai sebahagian daripada usahawan kecil. Maka, kewujudan blog usahawan kecil ini setidak-tidaknya atau paling kurang pun akan memberikan pelbagai ilmu manfaat lagi baik untuk blogger blog niaga perdalami ilmu keusahawan di samping melihat akan peluang yang boleh diraih.

contest usahawan kecil #1 2013

Berniaga tanpa ilmu pasti akan kecundang. Berniaga dengan ilmu juga akan menerima kecundangan tetapi kecundangan yang ada erti, kerana kita dapat belajar dengan mudah mengenai kesilapan kita. Ada ilmu, maka takkan garu kepada apabila kepala tersadung atau kaki tergeliat. Kita tahu cara nak ubat dan atasi. Lain dengan mereka yang berniaga tanpa ilmu pengetahuan ... hanya tahu berkata .. aduhhh aduhhh dan aduhhh ...mengeluh sampai rasa sakit hilang. Tak tengok punca dan tak cari jalan untuk tidak terkena lagi.

Peraduan Keyword Contest Usahawan Kecil #1 2013

Dengan blog usahawan kecil, menerusi Peraduan Keyword Contest Usahawan Kecil #1 2013, akan dapat beri peluang ramai blogger dan pencari maklumat tip-tip usahawan kecil bagi mendapatkan ilmu terbaik untuk dijadikan bekalan bila mahu berniaga.

blog usahawan kecil - panduan blogger


Jika anda mahu berada di dalam usaha mengimarahkan peraduan ini, anda dijemput dengan senyum manis dari HH untuk sertai - Peraduan Keyword Contest Usahawan Kecil #1 2013 (klik).

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah best tu..keputusan dah di umumkan minggu lepas lagi. Jom tenguk sape yang menang

    BalasPadam
  2. Terima kasih @220f3ede818cce0349a315b5e5d450cf:disqus

    BalasPadam
  3. Tahniahlah..join jugak contest ini. Pasti ini menambahkan lagi kemeriahannya. Artikel menarik drpd HH. Semoga HH berjaya.

    BalasPadam
  4. Artikel yg ringkas dan enjoy.

    BalasPadam
  5. Ι will right away grasρ youг гss
    as I cаn not in finding youг еmail
    subscrіption hуpeгlink oг newѕletter seгvicе.
    Dο you've any? Kindly let me know in order that I may just subscribe. Thanks.

    my web site: hean

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement