As-Salam. Rakan blogger Google+ adalah merupakan satu gadget dan widget terbaru yang kini boleh anda lengkapkan di dalam blog anda. Ia merupakan 'pengganti' kepada widget follower biasa yang dikhabarkan akan ditamatkan. Adakah anda sudah punyai gadget ini? Jika tidak ... pasang widget itu sekarang, khas buat blogger blogspot.

Dan menariknya, apabila anda mempunyai ramai rakan blogger Google+, anda sebenarnya sedang mengembangkan potensi blog anda bersama rakan blogger yang lain. Apa yang perlu anda lakukan ialah menjadi rakan blogger mereka dan apa yang anda kongsikan akan terpapar di profil blogger berkenaan. Best kan?

Dan lagi, seandainya ada yang klik +1 pada entri anda tersebut, entri anda berkemungkinan besar akan mendapat kepercayaan enjin carian untuk disenaraikan di laman utama enjin carian Google!

Untuk permulaan, jom tambah rakan blogger Google+ bersama rakan blogger ini ....



Dan anda masih ada masa untuk join segmen ini kerana masih ramai lagi blogger yang kepingin untuk tambah rakan blogger Google+ ini. Hanya ikuti panduan diberikan di sini: Semarakkan Rakan Blogger Google+

Tak reti nak wat camner? Anda boleh tengok rakan blogger yang dah buat, hanya tiru je tanpa segan silu tapi awas jangan sampai entri anda dikategorikan sebagai entri spam ehhhh ... 

Oh ya, dan jangan lupa klik untuk jadi rakan blogger mereka di widget Google+ yang ada di blog-blog tersebut.


8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Done menerjah and polo ke semua 14 blog diatas....

    BalasPadam
  2. Terima kasih bro @google-1052e500084126907e874bf60976b6ff:disqus

    BalasPadam
  3. Saya dah lama tak komen blog En HH nie sebab saya tak boleh klik kotak komen. Rindu sangat. Harap this time boleh go through.

    BalasPadam
  4. Tersenyum simpul sahaja @facebook-538537437:disqus ....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement