As-Salam. Erkkk ... biar betul, mengikut satu laporan yang dipetik daripada laman sesawang Yahoo News, Paris Hilton, seorang selebriti antarabangsa yang pernah dikaitkan dengan penerbitan satu video lucah telah membuka sebuah kedai di Mecca Mall, Arab Saudi.

Pembukaan kedai milik Paris Hilton itu menjadi isu kerana ia seolah satu penghinaan kepada umat Islam apabila bintang Hollywood ini yang juga pewaris rangkaian hotel Hilton, membuka sebuah kedai di dalam Mecca Mall yang menjadi kedai kelima dibuka di Arab Saudi.

Beberapa komen panas diberikan menerusi laman Twitter milik Paris Hilton sejurus selepas selebriti ini 'menjaja' pembukaan kedai di Mecca Mall, baru-baru ini.

Antara komen tersebut:

"Saudi claim there are other ways to allow for pilgrims, and if religiosity is of such importance, why is @ParisHilton being allowed a store in Mecca?"

"How can someone who made such a video open a store in the holy city next to the Grand Mosque?' And a further added: "It is not acceptable to have such a woman open her store here."

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. betul cite nie...saya dah pegi dah mecca mall nie tp mase saye gi tu tak bukak lagi

    BalasPadam
  2. Salam.... saya rasa saya benar2 berminat utk memiliki domain... boleh mr HH bantu saya...

    BalasPadam
  3. Tu ada diberikan sumber tu .. daripada Yahoo News

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement