As-Salam. Terima kasih kepada top 10 referrer blog ini bagi bulan Oktober 2012. Anda telah menjadi antara penyumbang trafik langsung 10 terbaik buat bulan Oktober 2012. Kali ini, nampaknya top referrer sudah tidak lagi menjadi milik top blogger Ben Ashaari.

Oh ya, sebelum ini ... top referrer blog ini telah diungguli oleh blog Ben Ashaari, rakan blogger HH yang memang sarat dengan idea kreatifnya. Tapi kini, setelah blog ini tidak lagi disenaraikan dalam bloglist blogger hebat ini, posisi top referrer telah diambil-alih oleh blogger lain, yang tidak kurang hebatnya.



10 Blog Top Referrer Oktober 2012

  1. zamani84.blogspot.com
  2. www.kakisembang.com
  3. lulu-pages.blogspot.com
  4. www.benashaari.com
  5. www.erazfadli.com
  6. fendy1302.blogspot.com
  7. www.anastasyea.com
  8. ikhwanmencarinurillahi.blogspot.com
  9. miraakim.blogspot.com
  10. amiraimanakashah.blogspot.com
Sumber diatas dirujuk berdasarkan trafik yang dijana dan direkodkan oleh Histats.

Terima kasih kepada rakan-rakan blogger ini. Nampaknya ada beberapa blog baru termasuk dalam senarai kali ini. Seperti biasa, blog-blog ini akan menjadi penghuni bloglist HH ... selagi ia tidak dibubarkan.

*p.s: Kepada mereka yang pernah join 200 bloglist tu, andai blog anda tiada dalam senarai, sila PM HH menerusi Facebook HH yer. Jangan segan, jangan malu ... itu hak anda.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. eh, xperasan plak...yeah!..ada gak masuk..TQ HH

    BalasPadam
  2. waaaaa..bestnye.macam mana nak tersenarai macam tue? ada tips tak abg HH...

    BalasPadam
  3. blog eraz masih tersenarai.. thanx bro.. ;)

    BalasPadam
  4. lolllllllllllllll.....abg long terlepas baca entri ni rupanya.....siap tepek header blog abg long ag (sambil kembang kempis lobang idung).....thanks HH....banyak abg long bljr dari blog bro HH sebetuinya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement