As-Salam. Pertama sekali, HH ingin nyatakan ... bahawa HH adalah seperti anda juga ... kepingin trafik yang mencanak dan tinggi bagi blog ini. Macam-macam cara dah HH lakukan .... dan teknik mengampu blogger terkenal adalah antara teknik yang pernah HH buat ... haaa ...ngaku tu ... 

Salahke andai nak mengampu blogger yang dah mantap trafik blognya? Salahkah memberikan pujian sedikit-sedikit pada blogger-blogger hebat ini agar diberikan sedikit perhatian? ... hmm tepuk dada tanyalah diri.

Puji tak mengapa, puji sebab kagum dengan kehebatan si blogger .... tak jadi masalah pun sebenarnya. Malah, cara begitu ...boleh memberikan kelebihan SEO tersendiri. Namun, jangan pula sampai terlebih dan melalut .... biar cakap terang dan bersuluh, ada fakta dan bukti ... puji sebarang sebarang tanpa asas ..haaa tu dah kategori lain dah .... silap2 akan ada blogger lain yang meluat dan menyampah.

Penangan trafik jika diberikan perhatian daripada blogger terkenal memang mengujakan. Serius, ia boleh melonjakkan blog dengan pelbagai cara.

Nak mengampu .... errr silakan .... tapi jangan mengampu HH dah le .... tak terdaya nak membalasnya nanti. 

*p.s: Ampu punya ampu, tak dapat balasan ...mula tabur racun dan tuba ... ish ish ish ..... tak baik tu.


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement