As-Salam. Nak menang emas seperti mana para atlit Olimpik London 2012 tak? Ini ada satu peluang keemasan buat anda - memang betul-betul emas nih. Anda boleh sertai Maxis - Launch Your Way to Gold yang sedang berlangsung.

Menang Medal Emas RM12K Maxis
Hadiah utama merupakan medal emas khas Olimpik Maxis. Malah, anda boleh menang pelbagai hadiah sampingan yang lain - anda boleh menang hadiah harian serta berpeluang untuk ke peringkat Grand Prize, Top Prize ditambah dengan ganjaran khas pemenang harian.


Pemilihan pemenang hadiah medal emas khas Olimpik Maxis akan ditentukan oleh ikon sukan Maxis iaitu Lee Chong Wei, Koo Kien Keat, Tan Boon Heong, Azizulhasni Awang, Pandelela Rinong dan juga Leong Mun Yee.

Langkah-Langkah Untuk Menang Maxis Olympic Contest

Maxis Gold Medal Contest 2012
Walaupun nampak macam berjela panjang, tapi cara nak menang adalah mudah je. Hantarlah seberapa banyak penyertaan selagi anda kreatif..... HH tahu ramai yang otak bergeliga yang boleh hantar penyertaan yang best-best. Siyes ..mudah je ....

Anda boleh hantar penyertaan menerusi gaya Olimpik, reka dialog Olimpik atau main susun-susun benda agar serupa dengan logo Olimpik ... info lanjut: Maxis Olympic Contest - Launch Your Way to Gold

Oh ya, Maxis Launch Your Way to Gold hanya untuk pengguna Maxis dan Hotlink sahaja ... jika belum jadi pengguna, beli je prepaid Hotlink tu .... hehehee.. okeh.

Selamat mencuba.



Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement