As-Salam. Bertuah badan kan ... jika blog picisan macam blog HH ini dapat masuk majalah ternama, siap dapat 2 halaman lagi. Perghh ... memang best la. Sure blog akan meletup-letup. Tapi itu tidak berlaku pada semua blogger.

Ada yang tanya, blog HH pernah masuk majalah tak? Hmm bagi yang dah lama ikuti blog HH ni tentu dah tahu jawapannya ... :) Hmmm ... implikasi masuk majalah? Errr tak nampak ketara sangat, tapi dapat jugalah berkenalan dengan blogger lain yang secara teruja masuk blog ini dek kerana paparan kecil di dalam majalah.

Andainya Blog Aku Masuk Majalah Macam Mereka ...

Ya, blog ini pernah ditampilkan dalam majalah, kalau tak silap penghujung tahun 2010. Lama dah tu. Pasti ramai yang dah lupa. Yang dok ingat pun, HH sorang sebab syok sendiri ... hahahaha....

Tapi, kalau anda nak tengok blog yang macam mana masuk majalah dan kenapa mereka masuk majalah, anda boleh baca menerusi kata kunci berikut: Bila Blogger Masuk Majalah

Menerusi tag tu, anda boleh tengok dan belajar daripada mereka. Terbaekkk ....



1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hehehe...senyum sensorg akk baca part "yg dok ingat pun,hh sorg sb syok sendiri..hehehe)..tk pe..tp pe, insaallah ada nanti rezeki tu..sabo je k..yg penting di kalangan bogger2 HH dh ternama gitu..dh ada peminat..(akk le tu..hehehe)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement