As-Salam.
Hmmm ... HH tak jangka keputusan sebegini. Dalam kerancakkan blogger-blogger Malaysia meraih tempat dalam DIGI WWWow Awards, canang sana sini untuk mendapatkan undi, alih-alih yang menang adalah sesuatu yang diluar kotak pemikiran.

HH blur sekejap akan kemenangan yang diumumkan oleh pihak DIGI WWWow Awards. Bukan mahu menidakkan keputusan. Mungkin ada rasional dan sebab mereka menang, errrr ... errr bukan kira undi ke?

Mungkin ia bersangkutan dengan pemilihan juri profesional, HH tak tahu sebab HH bukan berada di dalam kelompok kehebatan mereka. Apapun, HH cuba hadamkan juga keputusan oleh DIGI WWWow Awards.


Tahniah buat blog - Bro, Don't Like That La, Bro ... yang menang Blogger of The Year. Blog yang agak unik, memang punyai niche tersendiri.

Nak tengok keputusan DIGI WWWow Awards dan gambar majlis pengumuman keputusan anugerah yang lain, anda boleh semak dan lihat di blog rakan blogger HH ini: Senarai Pemenang DIGI WWWow Awards 2012

Ada yang nampak mushkil dengan keputusan ....

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. btol tu..byk blog yg x pernah tau pon yg menang..

    BalasPadam
  2. semua tu racist bro,chinese will help chinese,sedangkan lebih ramai lagi blogger berkualiti di luar sana..nama pun digi..tau2 lah kan.

    BalasPadam
  3. hahaha...adoi...serius tak kenal...tapi apa-apa pun, tahniah la...nak buat macam mana,benda dah lepas kan..hehe.. :-)

    BalasPadam
  4. saya ok je dgn keputusan tu..
    Tak perlu lah nak curios,tak puashati,dsb..yg menang tu tandanya dia layak menang lah.

    BalasPadam
  5. tahniah kpd pemenang...
    rezeki masing2..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement