As-Salam.
Alamak .... janganlah gitu, HH menerima semuanya untuk menjadi rakan blogger. Kalau terasa di hati yang HH hanya dok memilih yang cun dan kacak je, harap tolong tegurlah. Bukan apa, kadangkala .... mata ni berlantaikan nafsu, nampak yang cantik dan indah pada pandangan je.

Mana nak cari kawan yang punyai minat yang sama? Dalam dunia tanpa sempadan ni, itu semua dah boleh berlaku hampir sekelip mata. Hanya klik tambah kenalan ... dan walla ... anda sudah ada geng yang ada minat, serta kesukaan yang sama.

Pilih sahaja apa minat, dan taip ... K-Pop, UMNO, Pakatan Rakyat, Kereta Sport, Model, Fotografi, Seluar Dalam .... apa sahaja ... malah kalau taip Gay dan Lesbian pun boleh terpapar siapa yang ada minat yang sama .... hanya melalui laman sosial Facebook.

Kalau anda ada minat sama dengan HH, iaitu fotografi dan blog, maka bolehlah ajak HH jadi kawan maya anda .... free of charge ... dan oh ya, anda tak perlu kacak bergaya, atau lawa melecun untuk jadi kawan HH di dunia maya, sebb dunia maya ni leh letak gambo sesapa pun .. hatta Shah Rukh Khan ... 

Meh meh .... tanak kawan ke? HUhuhuhuhu... 



5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Haha.. bro. tak kisahlah orang yang memilih kawan berdasarkan rupa. yang penting kreativiti. Tapi btllah, dunia maya ni, letak gmbr shah rukh khan belum tentu muka sama. mungkin jauh beribu batu.

    BalasPadam
  2. bro hasrul jemput masuk entri ni..huhu http://mawarbiruairlaut-bicarakudanmu.blogspot.com/2012/06/hidup-kita-jangan-berlagak-dan-riak.html

    BalasPadam
  3. wah,sejak bila bro HH gunakan iklan adsense ye?

    BalasPadam
  4. assalamualaikum HH...kita semua blogger n semuanya kekawan kat alam maya ni ...:)

    BalasPadam
  5. HH jangan la gituuu.. bukan ke setiap hamba Allah dijadikan kacak dan cantik semuanya. *emo tetiba* haha
    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement