As-Salam.
2 minggu cuti sekolah hampir tamat, HH pasti ramai blogger yang punyai keluarga - ada anak-anak akan atau telah pun habiskan masa bersama dengan bercuti. Waktu beginilah, sebagai ibu bapa, dapat meluangkan lebih masa berkualiti dengan anak-anak. Dan buat blogger yang merupakan anak-anak .... inilah masa untuk luangkan masa bermesra dengan ibu dan bapa.

Jadi, kalau blogger bercuti, adakah blognya juga bercuti? Itu terpulang kepada blogger tu, samada nak cutikan blognya atu tidak. Tetapi ramai juga blogger yang sempat bercerita tentang percutiannya hatta sedang dalam bercuti lagi.


HH sempat juga menghabiskan masa bercuti dengan keluarga, dan memang selalunya kami akan bercuti sebelum orang lain mula bercuti - atau mula cuti sekolah.

Destinasi HH dan keluarga adalah Pulau Pangkor. Lama tak pergi, dah bertahun2 juga tak ke Pulau Pangkor. Nanti, HH akan ceritakan di blog thehasrulhassan.


Tadi HH beritahu, tentang cuti dan blog... dan adanya blogger yang manfaatkan percutian buat pengisian di dalam blog.... seperti seorang blogger ni, dititipkan setiap cerita semasa bercuti di Langkawi, Pulau Lagenda ... uhh macam best je .. nak baca? Sila semak entri di blog ini: Percutian di Langkawi ....

5 Hari tu .. dan macam-macam aktiviti blogger ni buat dengan keluarga, hampir semua diceritakan di dalam blog.


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Blogger tegar tak kenal erti cuti kot...:)

    BalasPadam
  2. Memang seronok baca tips dr blogger aka jiran sepagar saya ni...semua kita boleh tahu dan jdkan panduan dr a-z

    BalasPadam
  3. En HH. Terima kasih yang tidak terhingga sebab sudi baca entry saya dan sudi kongsikan di blog yg saya hormati ini. Maaflah, saya lewat terima berita kerana tidak sihat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sihat? hmm sepatutnya HH yang pohon maaf sebb tak alert ttg kesihatan anda. Moga cepat sembuh, insyaAllah.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement