As-Salam.
Fuh, rakan blogger HH seorang tu masuk TV, leh dicalonkan jadi bapa mithali kalau gini ... hehehee... Kalau blogger tu aktif dan dia seorang surirumah, memang tak berapa nak hairan. Kebanyakkan blogger begitu - perempuanlah.

Tetapi, jika dia seorang blogger lelaki dan merupakan seorang suami yang duduk di rumah .... memang tak ramai.

Mungkin tak ramai yang tahu, HH juga tergolong di dalam kelas suami di rumah. Kerana itulah, HH boleh punyai blog yang pelbagai dan boleh kemaskini blog sesuka hati tanpa kira waktu.

Bukan tak ada kerja. Ada, tetapi dah boleh dianggap sebagai Mr Mama dah. Anak kedua dan anak tunggal perempuan HH memang di bawah asuhan HH 80 peratus... dari kecik diasuh itu dan ini. Makan, pakai semua dijaga, masak memasak ... boleh je. Kadangkala, isteri HH yang dok ketinggalan akan perkembangan anak-anak terutama anak kedua dan yang perempuan tunggal tu.

Errr ini bukan entri nak lawan rakan blogger HH tu, tetapi sebagai nak mengiyakan bahawa tak susah mana pun menjadi seorang blogger hampir sepenuh masa dan .... pada masa yang sama menjadi seorang surirumah .... 

Baca kisah rakan blogger HH ni yang makin popular ... wow ..keluar Nona tu .. suami orang, seorang blogger sepenuh masa, dok dirumah mengasuh anak kecil ...tentulah kena tabik, bukan semua lelaki boleh buat ... baca sini: Aku Tak Layak Untuk Pujian Itu

Respek bertambah, bila dia seorang suami dan menjadi antara blogger terkenal tanahair.



1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Betul tu bro HH..
    Tapi surirumah yang ramai anak kecik..
    Diaorang berbolobolo la kot, konpem xsempat nak on pc pun..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement