As-Salam.
Biasalah bila anda seorang blogger wanita, atau kawan dan kenalan blogger anda seorang wanita, bila tiba masanya ... blognya pasti akan sunyi dari berita. Al maklumlah .. sudah ada tanggungjawab baru ..... orang baru dalam rumah.


Dah lama HH tak dengar berita dari rakan blogger - MasSaari.com .... Kalau ikutkan dalam bulan ni, blogger ini akan menerima cahayamata baru. 

Seandainya dah bersalin, HH ucapkan tahniah.

Entri terakhir adalah mengenai baby dalam perut ....meh la baca kisah mak budak ni (dah tak buyong kalau dah bersalin.... ye tak?). Baca: Check Up Si Kecil

Buat blogger-blogger wanita yang mungkin sama situasi dengan rakan blogger HH ni, moga selamat semuanya dan dapat baby yang chomel. Itu anugerah hebat dari Allah s.w.t.

Moga Mas Saari kembali pulih dan papar baby comel di blognya kelak, insyaAllah.

UPDATE:
Rupanya kandungan baru 4 bulan ketika entri ini ditulis. Dijawab kat Twitter. Adehhh....
 

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. betul la tu kan..bile dah ade tgungjwb baru, nak update blog ari2 pun tak sempat..lagi la nak bw??hm.....bekerja dan menguruskan rumah agk penat... =__= tp tak baik mengeluhkan...ni kitaran hidup...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement