As-Salam.
Tak ada maknanya. Takkan ada blogger yang berani buat sebegitu, menyenaraikan blog gay pilihan. Ini namanya menempah 'maut'.

Ya, blog adalah medium ekspresi diri tetapi biarlah kena dengan agama dan budaya. Ya, manusia ada hak untuk suarakan pendapat, keinginan dan keghairahan sendiri tetapi gay? HH secara rasmi, secara peribadi memang tidak suka dengan golongan yang langgar sifat tabii seorang manusia beragama.

Bukan apa, takut peristiwa lampau yang telah diingatkan dalam Al Quran menjadi peristiwa yang akan berlaku nanti. 

Jika kita memberikan lampu hijau kepada blog-blog ini berkembang pesat, tak mustahil satu hari nanti ... kita akan menerima balasan yang kita tanpa sedar menghadapinya.

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: “Sesiapa yang kamu dapatinya mengamalkan maksiat kaum Nabi Luth, maka bunuhlah peliwat dan yang diliwat.” (Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim, daripada Ibnu Abbas)

Allah berfirman yang bermaksud: “Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat).” (Surah Ar-Rum, ayat 41) .

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. gila selekeh gay !!!! aku kalu dapat menyepak mereka ni memang lama da menyepak !!!

    BalasPadam
  2. boleh tak kalau sy nak share satu entry sy mengenai gay. bagaimana gay boleh kembali ke pangkal jalan. boleh?

    harap diizinkan sebagai pedoman kita semua

    coklateyes.blogspot.com/2012/05/satu-malam-dengan-gay.html

    BalasPadam
  3. blog ni macam2 org pun ade ek..

    BalasPadam
  4. kalau kut fb , biasanya dengar hackers la yg asyik panggil kwn2 diorg gay ...but that's just a nickname. They don't mean it anyway ...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement