Widget blog best, butang Skype untuk blogspot. Pasti ramai yang tahu mengenai Skype. Ia merupakan sebuah aplikasi perhubungan internet yang boleh membuat video call atau panggilan video menerusi komputer atau laptop anda. Tapi, anda perlulah install aplikasi ini di komputer dan punyai akaun Skype. Dan kalau ingin membuat panggilan video menerusi Skype, kenalah ada webcam .... lau tak nak bervideo macam mana kan?

Jadi, buat mereka yang punyai aplikasi ini di komputer masing-masing. Apabila anda online di laman maya dan buka blog, pada masa yang sama juga sedang online Skype .... anda punyai kelebihan untuk berinteraksi secara terus dengan pembaca blog anda (yang juga perlu ada akaun Skype) dengan meletakkan widget butang Skype di blog anda.

Butang Skype Dalam Blog Untuk Interaksi Video Chat


Butang Skype Untuk Interaksi Video Chat
Hanya dengan satu klik ... anda dan pembaca blog boleh terus berkomunikasi menerusi Skype online! Untuk mendapatkan widget ini serta daftar akaun sekali .. sila ke sini: Daftar dan dapatkan widget Skype (klik)

Update:
Anda juga boleh terus berinteraksi dengan pembaca blog yang ada Skype menerusi telefon pintar anda!

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Boleh like page facebook nih x..just for fun jer..x rugi ape pun...

    http://www.facebook.com/KingGoStage

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement