As-Salam.
Bukan HH yang kata, tetapi  ada rakan blogger memberikan pendapatnya tersendiri mengapa dia sudi jadi follower blog ini - www.hasrulhassan.com

Anda? Mengapa agaknya anda follow blog ini? Ada yang boleh menarik perhatian HH tak atau pembaca dan pengunjung yang lain?

Sahabat blogger - Ashraf Jalil .... katanya:

PENYAMPAIAN YANG TEGAS. Tak kisah la topic apa yang ditaip, yang penting apa yang nak disampaikan mampu dicernakan dan dihadam oleh kepala hotak aku yang serba sewel ni. Contoh blogger pilihan aku untuk kategori ni ialah En Hasrul Hassan dan Cik Namee Roslan. Bila tiba kat entry yang bersifat provocative atau perbincangan tentang sesuatu topik, mereka mampu susun point dengan kemas serta bahaskan perkara tersebut dengan sesuatu yang "make sense".

Meh lihat apa pendapatnya tentang blog yang difollow olehnya, mungkin boleh dijadikan sandaran untuk blog anda menerima followers yang ramai. Anda boleh baca di sini: Ciri-Ciri Blog Yang Aku Follow

*p.s: Namee Roslan .... huhuhuhuhuhu... lalalalallala wink wink ...

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. asalkan ade bahan utk dibaca..
    i folo jerrr

    BalasPadam
  2. jika ia berinformasi dan menarik saya follow....

    BalasPadam
  3. follow sbb pndpt mengenai byk isu yg mmg informatif, make sense tp disampaikan secara santai :-)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement